Якщо ваш бізнес вже перевірив наявність потенційних клієнтів в пошуковій системі Google, то скоріше за всього просування за допомогою SEO буде “відносно” найдешевшим варіантом залучення трафіку та клієнтів, але не найшвидшим. Найдешевшим тільки відносно, тому що спочатку треба інвестувати в цей канал протягом року.
Якщо дуже сильно спростити, то є 2 етапи розкрутки сайту:
1. Внутрішня оптимізація сайту. Це роботи пов’язані з оптимізацію сайта згідно рекомендацій пошукових систем. Це дуже важливий етап просування і для нових сайтів він напряму впливає на оптимізацію сторінок пошуковою системою та призначення сайту перших позицій.
На цьому етапі дуже важливо приділити увагу сео аудиту, ceo оптимізації, аналізу конкурентів, та створенню семантичного ядра сайту.
2. Зовнішня оптимізація сайту. Якщо дуже спростити - то це покупка та простановка лінків на інших сайтів (лінкбілдінг), які будуть силатися на ваш сайт по потрібним вам пошуковим запитам. Зазвичай покупка лінків потрібна для того, щоб підняти позиції сайта до топових. На даному етапі дуже важливо визначитися з SEO стратегією зовнішньої оптимізації сайту, щоб просування було максимально органічним.
При просуванні на Українському ринку, сроки просування зазвичай складають 9-12 місяців, але збільшення трафіку та позицій сайту можна бачити вже на 4-6 місяцях просування.
Якщо результат потрібен набагато швидше, то краще звернути увагу на платниий трафік, а саме на рекламу в Facebook чи рекламу в Гугл.
Треба бути готовим до впровадження SEO аудиту сайта і на це потрібні розробники. Часто впровадження CEO аудиту є проблемою для бізнесу і аудит впроваджується дуже повільно чи тільки частково.
© 2024 Spilno Agency - агенція діджитал маркетингу: Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро та інші.
Також у нас є Privacy Policy, Cookie Policy і блог, де ми ділимося інструкціями та кейсами.