Реклама в Google

Нормальна робота - нормальна ціна

7753424_1_1.webp

Що входить в послугу

1. Налаштування Google Analytics. 

  1. Налаштування розділу "Відомості про ресурс". 
  2. Налаштування розділу "Збирання даних".
  3. Налаштування розділу "Збереження даних".
  4. Налаштування розділу "Налаштування атрибуції".
  5. Налаштування розділу "Зв'язки з іншими інструментами". 
  6. Налаштування аудиторій. 
  7. Налаштування конверсій. 

2. Налаштування та ведення Google Ads.

  1. Створення аккаунту/зміна аккаунту. 
  2. Робота з загальними налаштуваннями. 
  3. Робота з ключовими словами. 
  4. Робота з оголошеннями. 
  5. Адміністрування рекламної кампанії.
  6. Налаштування цілей. 
  7. Звітність 1 раз на місяць.

3. Налаштування та ведення Google Shopping для магазинів. 

  1. Налаштування Feed на сайті.
  2. Налаштування Google Merchant.
  3. Налаштування ставок.
  4. Адміістрування рекламної кампанії.
  5. Налаштування Google Analytics. 
  6. Налаштування цілей. 
  7. Звітність 1 раз на місяць.

Сертифікати Гугл Адс

1. Google Ads Apps. Completion ID: 241048470. Expires: December 19, 2024.

2. Google Ads Video. Completion ID: 241048470. Expires: December 19, 2024. 

3. AI-Powered Shopping Ads. Completion ID: 241048470. Expires: December 19, 2024.

4. Google Ads Display. Completion ID: 241048470. Expires: December 19, 2024.

5. Google Ads Search. Completion ID: 241048470. Expires: December 19, 2024.

Приклади роботи

  • Кейс 1. Магазин преміального одягу.

    Цілі: 

    1. ROAS > 5.

     

    Результат: 

    1. ROAS > 9.
    2. ROAS Meta Ads > 9.
    3. ROAS Google Ads > 10.

     

    Так як бюджет дозволяв використати широку стратегію, то для досягнення мети вирішили запустити рекламні як в Google Ads, так і в Meta Ads.

     

    Що було зроблено в Google Ads: 

    1. Запустили кампанію "Search Brand".  Стратегія була зосереджена на ключових словах, пов'язаних з брендом, в рамках SKAG (Single Keyword Ad Group).
    2. Запустили кампанії DSA.  
    3. Запустили відео-кампанію.
    4. Працювали з ремаркетинговими аудиторіями.

     

    *Детальну інформацію по кейсу ви можете отримати у нашого менеджера.

     

     

  • Кейс 2. Туристична агенція.

     

    Цілі:

    1. ROAS > 3.
    2. Дохід: 43 000 євро на місяць.

     

    Результат: 

    1. ROAS > 10.
    2. Продажів: 758 на місяць. 
    3. Дохід: 150 000 євро.

     

    Ми проаналізували, та визначили що найкращою платформою для просування буде Google Ads.

     

    Що було зроблено:

    1. Визначили які ключові слова та аудиторії будуть найкраще працювати. 
    2. Запустили пошукову бренд-кампанію. 
    3. Запустили кампанію Performance Max.
    4. Оптимізували кампанії. 

     

    *Детальну інформацію по кейсу ви можете отримати у нашого менеджера.

Засновник агенції

valerii_krasko.webp

Валерій Красько

Founder агенції "Спільно"

facebooklinkedin

Опис сервісів гугл інструменту з якими ми працюємо

Реклама в гугл - це потужний інструмент для просування товарів та послуг в інтернеті. За допомогою Google Ads ви можете створювати різні типи реклами, які будуть відображатися на різних платформах та ресурсах. Основні різновиди реклами, які має Гугл Реклама, це:

  • Реклама в пошуку. Це реклама, яка з'являється на сторінках пошукових результатів Google, коли користувач вводить запит, пов'язаний з вашим продуктом або послугою. Реклама в пошуку дозволяє привертати увагу потенційних клієнтів, які шукають саме те, що ви пропонуєте.
  • Реклама на Дисплейній мережі. Це реклама, яка показується на сайтах-партнерах Google, які мають тематичну або аудиторну схожість з вашим бізнесом. Реклама на Дисплейній мережі допомагає підвищити свідомість про ваш бренд, а також стимулювати повторні візити та конверсії.
  • Реклама на YouTube. Це реклама, яка вставляється до, під час або після відео на найпопулярнішому відеосервісі в світі. Реклама на YouTube дозволяє демонструвати переваги вашого продукту або послуги за допомогою звуку та зображення, а також спонукати глядачів до дії. Попит в Україні та Києві на цю послугу не великий, тому ціни також досить комфортні для залучання користувачів. 
  • Реклама в Gmail. Це реклама, яка з'являється на сторінці електронної пошти користувача Gmail, коли вона має відношення до його інтересів або потреб. Реклама в Gmail допомагає досягти аудиторії, яка активно користується електронною поштою, та надсилати їм персоналізовані пропозиції.
  • Реклама в Google Shopping. Це реклама в інтернеті, яка показує фотографії, назви та ціни товарів, які ви продаєте в інтернет-магазині. Реклама в Google Shopping з'являється на сторінках пошукових результатів Google або на спеціальних сторінках Google Shopping. Реклама в Google Shopping дозволяє приваблювати покупців, яким потребна конкретна модель або характеристика товару.
  • Реклама в Google Maps. З плюсів можна виділити досить низьму ціну послуг. 

Дзвоніть якщо є питання:

facebooklinkedin

© 2024 Spilno Agency - рекламна агенція по нормальній ціні.

Підтримується Спільнотою діджитал агенцій.

Також у нас є Privacy Policy, Cookie Policy, а також блог, де ми ділимося інструкціями та кейсами.