Реклама в Інстаграм

Нормальна робота - нормальна ціна

7753424_1_1.webp

План робіт

Instagram Ads

  1. Розробка плану змін аккаунту. 
  2. Робота з загальними налаштуваннями. 
  3. Робота з оголошенями. 
  4. Адміістрування рекламної кампанії.
  5. Налаштування Google Analytics. 
  6. Налаштування цілей. 
  7. Звітність 1 раз на місяць.

Засновник агенції

valerii_krasko.webp

Валерій Красько

Founder агенції "Спільно"

facebooklinkedin

FAQ

  • Для яких галузей найкраще підходить реклама в Інстаграмі? 

    Якщо дуже коротко відповісти, то для тих бізнесів які – продають товари або послуги, які можна легко продемонструвати на фото або відео; мають візуально привабливий продукт або послугу; мають цільову аудиторію, яка активна в Instagram. За даними Instagram, 71% користувачів Instagram використовують додаток щодня. Якщо ваша цільова аудиторія активна в Instagram, реклама в цій соціальній мережі може бути ефективним способом її охоплення.

  • Для яких галузей слід використовувати таргетовану рекламу Instagram?

    • Бренди моди та краси.
    • Ресторани та кафе.
    • Салони краси та фітнес-центри.
    • Бізнеси, які продають товари для дому та відпочинку.
    • Інші види бізнесу.

    Якщо в цьому переліку немає галузі вашого бізнесу, це не означає що реклама в інстаграм не буде ефективна для вас. Найкращій спосіб перевірити чи дає реклама в Інстаграм вам клієнтів по потрібній вам ціні - це тестово запустити рекламу. 

  • Скільки коштує реклама в Інстаграм? 

    Ціна реклами в Інстаграм формується по аукціону (як і реклама в Facebook та Google Ads), тому чітко наперед скільки буде коштувати вам реклама сказати не можна. Але можна спрогнозувати бюджет якій вам потрібен для отримання лідів. 

  • Яка ціна ваших послуг за ведення Instagram.

    Ми не можемо чітко сказати ціну наперед поки не оцінимо обсяг робіт та задачі які ви ставите. Тому найкращій спосіб зробити оцінку - провести з нами зустріч, де ми зможемо оцінити обсяг робіт, куди входить налаштування таргетованої реклами в інстаграм, оптимізація та налаштування відстеження конверсій та відстеження показників доходу для інтернет-магазинів

  • Що важливо підготувати до початку реклами в інстаграм? 

    Перед початком будь-якої рекламної кампанії, в тому числі реклами в Instagram Ads, ми рекомендуємо налаштувати правильне відстеження лідів та клієнтів. Якщо цього не зробити, то неможливо буде чітко зрозуміти та виміряти ефективність рекламної кампанії, що ускладнює чи робить зовсім неможливим відстежування ефективності цього каналу. 

Дзвоніть якщо є питання:

facebooklinkedin

© 2024 Spilno Agency - агенція діджитал маркетингу: Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро та інші.

Також у нас є Privacy Policy, Cookie Policy і блог, де ми ділимося інструкціями та кейсами.