Якщо дуже коротко відповісти, то для тих бізнесів які – продають товари або послуги, які можна легко продемонструвати на фото або відео; мають візуально привабливий продукт або послугу; мають цільову аудиторію, яка активна в Instagram. За даними Instagram, 71% користувачів Instagram використовують додаток щодня. Якщо ваша цільова аудиторія активна в Instagram, реклама в цій соціальній мережі може бути ефективним способом її охоплення.
Якщо в цьому переліку немає галузі вашого бізнесу, це не означає що реклама в інстаграм не буде ефективна для вас. Найкращій спосіб перевірити чи дає реклама в Інстаграм вам клієнтів по потрібній вам ціні - це тестово запустити рекламу.
Ціна реклами в Інстаграм формується по аукціону (як і реклама в Facebook та Google Ads), тому чітко наперед скільки буде коштувати вам реклама сказати не можна. Але можна спрогнозувати бюджет якій вам потрібен для отримання лідів.
Ми не можемо чітко сказати ціну наперед поки не оцінимо обсяг робіт та задачі які ви ставите. Тому найкращій спосіб зробити оцінку - провести з нами зустріч, де ми зможемо оцінити обсяг робіт, куди входить налаштування таргетованої реклами в інстаграм, оптимізація та налаштування відстеження конверсій та відстеження показників доходу для інтернет-магазинів.
Перед початком будь-якої рекламної кампанії, в тому числі реклами в Instagram Ads, ми рекомендуємо налаштувати правильне відстеження лідів та клієнтів. Якщо цього не зробити, то неможливо буде чітко зрозуміти та виміряти ефективність рекламної кампанії, що ускладнює чи робить зовсім неможливим відстежування ефективності цього каналу.
© 2024 Spilno Agency - агенція діджитал маркетингу: Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро та інші.
Також у нас є Privacy Policy, Cookie Policy і блог, де ми ділимося інструкціями та кейсами.