Таргетована реклама Instagram
Таргетована реклама в Інстаграм від Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету.
Відгуки та сертифікати
Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про нас на платформі Clutch
План налаштування та ведення таргетованої реклами Instagram
1. Налаштування Google Analytics 4:
- Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
- Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
- Налаштування коду відстеження GA4.
- Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.
*налаштування GA4 виконується у випадку залучення трафіку на сайт.
2. Налаштвання реклами в інстаграм:
- Налаштовуємо цілі реклами: продажі, ліди, трафік тощо.
- Створюємо аудиторію: вік, інтереси, поведінка.
- Обираємо формат креативів: картинки, відео, карусель.
- Завантажуємо та створюємо креативи.
- Налаштовуємо бюджет.
- Обираємо таргетинг: геолокація, пристрої.
- Налаштовуємо мережі розміщення: Facebook, Instagram.
- Запускаємо кампанію.
3. Оптимізіємо рекламу Instagram:
- Збираємо статистику кампанії.
- Перерозподіляємо бюджет.
- Оновлюємо графічні креативи.
- Створюємо нові текстові креативи.
- Додаємо нові аудиторії та відключаємо не працюючі.
- Оновлюємо список ремаркетингу.
- Проводимо a/b тестування.
- Звітуємо.
Кейси
Кейс просування СТО та автосервісів
Результат: 250 лідів в місяць за допомогою Google Ads та Meta Ads.
Кейс просування логістичної компанії
Результат: зменшення ціни звернення за послугами компанії в 2 рази.
Кейс просування бюро перекладів
Результат: 150 звернень щомісяця за допомогою Google Ads.
Більше кейсів та прикладів наших робіт – на нашому блозі Spilno Blog.
Наша відмінність від інших – це прозорість та окупності маркетингу
Перед початком роботи, ми завжди переконуємося що налаштували прозорі процеси, які допоможуть чітко розуміти результативність рекламної кампанії.
Наші дії сфокусовані на покращені клієнтських бізнес-показників: кількість замовлень та клієнтів, їх ціна, прибуток та дохід.
“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу з витрат маркетингового бюджету”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
Чому працюють з нами
Прозора робота
Перед початком роботи ми будуємо прозору звітність, де бізнес може бачити бізнес показники рекламної кампанії.
Аналітичний підхід
Ми приймаємо рішення на основі даних – як історичних, так і зібраних самостійно. Будь-які зміни повинні виконуватися на основі даних, а не заради змін.
Фокус на окупності
Будь яка рекламна кампанія повинна приносити ліди, клієнтів чи дохід.
Консультація маркетолога:
Консультація з маркетологом
Поширені питання по послузі таргетована реклама в Інстаграм
Для яких галузей найкраще підходить реклама в Інстаграмі?
Це підходить для бізнесів, які продають товари або послуги. Ці товари або послуги можна легко продемонструвати на фото або відео. Бізнеси мають візуально привабливий продукт або послугу. Вони мають цільову аудиторію, яка активна в Instagram. За даними Instagram, 71% користувачів Instagram використовують додаток щодня. Якщо ваша цільова аудиторія активна в Instagram, реклама в цій соціальній мережі може бути ефективним способом її охоплення.
Для яких галузей слід використовувати таргетовану рекламу Instagram?
- Бренди моди та краси.
- Ресторани та кафе.
- Салони краси та фітнес-центри.
- Бізнеси, які продають товари для дому та відпочинку.
- Інші види бізнесу.
Якщо в цьому переліку немає галузі вашого бізнесу, це не означає що реклама в інстаграм не буде ефективна для вас. Найкращій спосіб перевірити чи дає реклама в Інстаграм вам клієнтів по потрібній вам ціні – це тестово запустити рекламу.
Скільки коштує реклама в Інстаграм?
Ціна реклами в Інстаграм формується по аукціону. Це так само, як і реклама в Facebook та Google Ads. Тому чітко наперед скільки буде коштувати вам реклама сказати не можна. Але можна спрогнозувати бюджет якій вам потрібен для отримання лідів.
Яка ціна реклами Інстаграм та послуг агенції.
Ми не можемо чітко сказати ціну наперед поки не оцінимо обсяг робіт та задачі які ви ставите. Тому найкращій спосіб зробити оцінку – провести з нами зустріч. На ній ми зможемо оцінити обсяг робіт. Це включає налаштування таргетованої реклами в інстаграм. Також оптимізацію та налаштування відстеження конверсій, а ще відстеження показників доходу для інтернет-магазинів.
Що важливо підготувати до початку реклами в інстаграм?
Перед початком будь-якої рекламної кампанії, в тому числі реклами в Instagram Ads, ми рекомендуємо налаштувати правильне відстеження лідів та клієнтів. Якщо цього не зробити, то не вдасться чітко зрозуміти ефективність рекламної кампанії. Це ускладнює відстежування ефективності цього каналу або робить його зовсім неможливим.