Реклама в Facebook Ads підходить для багатьох бізнесів. Ось деякі приклади бізнесів, які можуть ефективно використовувати рекламу в Facebook Ads: салони краси, фітнес-клуби, масажні кабінети, магазини одягу, взуття, аксесуарів, тощо.
Ціна реклами в Facebook формується по аукціону, тому сказати наперед, скільки буде коштувати реклама сказати - не можна. Але агенція може вас проконсультувати і сказати який бюджет використовують ваші конкуренти, чи який потрібен бюджет щоб залучити потрібну вам кількість клієнтів. Краще відштовхуватися від цих показників.
Все залежить від того, які інструменти реклами ви будете використовувати. Якщо ви будете спрямовувати користувачів на свій сайт, то необхідно спочатку підготувати сайт до відстеження користувачів та замовлень (налаштувати Google Analytics 4 чи Ecommerce Google Analytics 4), про це ми писали статтю на сайті нашому блозі.
Якщо ви запускаєте рекламу на бізнес-сторінку в Facebook, то дуже важливо налаштувати правильну роботу з лідами які “падають” в обліковий запис, за допомогою воронки лідів - це функціонал фейсбук який надається саме для відслідковування ефективності рекламних кампаній, які ведуть трафік не на сайт бізнесу, а на бізнес-сторінку компанії в facebook.
Якщо ви ніколи не користувалися сервісами залучення клієнтів, то ми рекомендуємо вам починати з пошукової Google Ads реклами, тому що користувачі в пошуку Google знаходяться на крок ближче до замовлення послуги чи покупки товару. Зазвичай, але не завжди реклама в Google Ads працює краще ніж в Facebook.
© 2024 Spilno Agency - агенція діджитал маркетингу: Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро та інші.
Також у нас є Privacy Policy, Cookie Policy і блог, де ми ділимося інструкціями та кейсами.