1. Створимо і налаштуємо обліковий запис Google Shopping (Merchant).
2. Проаналізуємо та налаштуємо фід товарів.
3. З'єднаємо обліковий запис Google Shopping з Google Analytics 4.
4. З'єднаємо Google Shopping (Merchatn) з Google Ads.
5. Налаштуємо гугл шопінг кампанії та Perfomance Max кампанії.
6. Передамо клієнту вже рекламні кампанії.
1. Google Ads Apps. Completion ID: 241048470. Expires: December 19, 2024.
2. Google Ads Video. Completion ID: 241048470. Expires: December 19, 2024.
3. AI-Powered Shopping Ads. Completion ID: 241048470. Expires: December 19, 2024.
4. Google Ads Display. Completion ID: 241048470. Expires: December 19, 2024.
5. Google Ads Search. Completion ID: 241048470. Expires: December 19, 2024.
Google Merchant Center – це безкоштовний інструмент від Google, який дозволяє онлайн-магазинам та іншим продавцям створювати та керувати своїми товарними фідами. Це як віртуальний каталог, де ви детально описуєте свої товари: назви, ціни, описи, зображення тощо.
Чому це важливо?
Основні функції Merchant Center:
Переваги використання Merchant Center:
Розглянемо деякі з найпоширеніших проблем які призводять до блокування фіду, облікового запису чи об'яв, з якими стикаються компанії:
© 2024 Spilno Agency - агенція діджитал маркетингу: Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро та інші.
Також у нас є Privacy Policy, Cookie Policy і блог, де ми ділимося інструкціями та кейсами.