Налаштування електронної торгівлі Google Analytics 4
Spilno Agency має досвід в налаштуванні ecommerce ga4 не тільки для інтернет-магазинів, але і для сервісів.

Spilno Agency є сертифікованим партнером компанії Google
Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch
Етапність налаштування Ecommerce GA4
1. Аудит Ecommerce Google Analytics 4:
- Перевірка встановленного коду Ecommerce GA4.
- Тестування та перевірка роботи подій.
- Створення звіту.
2. Написання технічного завдання:
Написання технічного завдання на встановлення чи виправлення коду Ecommrece Google Analytics 4.
3. Перевірка впровадження:
- Тестування Ecommerce GA4.
- При виявлені помилок – написання технічного завдання для виправлення.
- Остаточна перевірка роботи Ecommerce Google Analytics 4.



Чим ROI орієнтована діджитал агенція відрізняється від інших агенцій?
1. Формує ціль просування
Всі дії діджитал агенції узгоджені з ціллю просування.
2. Будує воронку продажів
Перед початком роботи, агенція з діджитал маркетингу налаштовує прозоре відстеження результату рекламних кампаній.
3. Рахує лідів та клієнтів
Рекламна агенція прозоро та чітко фіксує – скільки лідів та клієнтів залучає рекламна кампанія.
4. Рахує дохід та прибуток
ROI орієнтована діджитал агенція, чітко знає скільки витратили за отримали доходу з рекламної кампанії.
5. Рахує показники ROI та ROMI
Рахує покзники які чітко вказують на окупність рекламної кампанії в будь якому сервісі.

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
Чому працюють з нами
Якісна комунікація
Виділений проектний менеджер прискорює комунікацію та надає максимально повні відповіді на питання клієнтів. Системно проводяться зустрічі з клієнтами.
Рахуємо економіку проекта
Приймаємо рішення на основі отриманих даних та чітко розуміємо чи окуповується діджитал реклама для бізнесу.
Прозора звітність
Рахуємо кількість лідів, ціну ліда і клієнтів. Перед початком роботи налаштовуємо аналітику та відстеження конверсій.
Консультація маркетолога:

Консультація з маркетологом
Поширені питання по Ecommerce GA4
Що таке Ecommerce Google Analytics або електронна комерція Google Analytics?
Це функція в Google Analytics 4. Вона дозволяє відстежувати та аналізувати дані про покупки та продажі товарів. Також можна аналізувати послуги на вашому веб-сайті або в додатку.
Вона надає вам глибоке розуміння того, як користувачі взаємодіють з вашим магазином. Ви дізнаєтеся, які продукти є найпопулярнішими. Також стає відомо, звідки приходять ваші клієнти. Це допоможе вам покращити свою маркетингову стратегію.
Які можливості надає ecommerce Google Analytics?
Відстеження транзакцій: Ви можете відстежувати кожне замовлення, включаючи ціну, кількість товарів, дохід від доставки та податки.
Аналіз поведінки користувачів: Ви можете бачити, які продукти користувачі переглядають, додають до кошика та купують. Це може допомогти вам визначити, які продукти є популярними, а які потребують покращення.
Відстеження маркетингових кампаній: Ви можете відстежувати, які маркетингові кампанії призводять до найбільшої кількості продажів. Це може допомогти вам оптимізувати свої маркетингові зусилля та отримати кращу рентабельність інвестицій.
Створення звітів та панелей інструментів: Ви можете створювати власні звіти та панелі інструментів, щоб відстежувати найважливіші для вас показники.
Для якого бізнесу необхідно налаштовувати ecommerce GA4?
Для бізнесу де можна проводити оплати прямо на сайті. Це інтернет-магазини, сервіси де оплата знійснюється на сайті, SaaS сервіси та інші.
Чи можна впровадити ecommerce GA4 без розробників?
На деяких конструкторах сайтів є модулі які сильно полегшують впровадження модуля ecommerce Google Analytics (наприклад WordPress, Opencart, Prom.ua, тощо), але для того щоб впевнитися в правильній роботи цього модуля рекомендуємо звернутися до спеціаліста.