SMM просування

Нормальна робота - нормальна ціна

7753424_1_1.webp

План робіт комплексного СММ просування

Аудит та розробка стратегії

  • Аналіз бізнесу та конкурентів:
    • Аналіз ринку, на якому працює компанія.
    • Оцінка активності конкурентів у соціальних мережах.
    • Огляд тенденцій та популярних форматів контенту в ніші.
  • Визначення цільової аудиторії:
    • Виявлення ключових сегментів цільової аудиторії.
    • Визначення інтересів, поведінки та потреб аудиторії.
  • Стратегічне планування:
    • Формування основних цілей SMM-кампаній (на приклад:підвищення впізнаваності, залучення клієнтів, продажі).
    • Розробка тональності бренду для комунікації в соціальних мережах (Tone of voice).
    • Вибір соціальних мереж/платформ, що найкраще відповідають цілям.

Створення та оформлення облікових записів: 

  • Створення облікових записів на соціальних платформах та їх оформлення.
  • Оформлення “шапки” профілю.
  • Формування сегментів “вибраних” stories. 
  • Виготовлення графічних шаблонів фото, відео та графіки з урахуванням вимог кожної платформи.

 

Створення та управління контентом

  • Контент-планування:
    • Створення контент-плану на місяць/тиждень з урахуванням важливих дат, трендів та маркетингових цілей.
    • Підбір тем для постів, що будуть релевантні аудиторії.
  • Публікація контенту:
    • Визначення оптимального часу для публікації постів, Reels та Stories на основі аналітики активності аудиторії.
    • Публікація контенту.
  • Модерація та взаємодія:
    • Відповідь на запити користувачів у коментарях і приватних повідомленнях.
    • Управління негативними коментарями та зворотнім зв’язком (кризис-менеджмент).
  • Залучення аудиторії:
    • Проведення інтерактивних активностей (наприклад опитування).
    • Взаємодія з підписниками через репости контенту та коментування постів.

Аналітика та звітність

  • Моніторинг ефективності:
    • Відстеження ключових показників (кількість підписників, взаємодії, охоплення).
  • Підготовка звітів:
    • Щомісячні/щотижневі звіти про ефективність SMM-кампаній.
    • Пропозиції щодо поліпшення стратегії на основі аналітики.
  • Оцінка успішності кампаній:
    • Оцінка досягнення бізнес-цілей (впізнаваність, продажі, залученість аудиторії).
    • Адаптація стратегії на основі отриманих результатів.

Засновник агенції

valerii_krasko.webp

Валерій Красько

Founder агенції "Спільно"

facebooklinkedin

FAQ

  • Чи дає SMM просування продажі? 

    Важливе питання, яке треба обговорювати на початку роботи з будь якою діджитал агенцією чи фрілансером в цьому напрямі. SMM просування, а саме адміністрування сторінки чи створення контенту напряму - продажі бізнесу не дає, але підвищує їх вірогідність. Якщо ви хочете запустити рекламну кампанію, ціллю якої є окупність - то краще скористатися іншими каналами трафіку, які краще відповідають цій цілі, наприклад реклама в Google Ads, чи реклама в Instagram. Якщо коротко, СММ просування це не про продажі, а про брендінг. 

  • З якими соціальними мережами ви працюєте в рамках СММ просування? 

    В нас є досвід створення стратегії, контент-стратегії, креативів та адміністрування бізнес-сторінок в соціальних мережах: Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat, Pinterest та LinkedIn. 

  • Як визначитися в якій соціальній мережі краще створювати бізнес сторінку? 

    Вибір соціальної мережі залежить напряму від аудиторії з якої ви хочете комунікувати. 
    Якщо у вас b2b послуги, то найкраще підходить соціальна мережа LinkedIn, якщо у вас послуги чи товар розрахований на молоду аудиторію - TikTok, якщо ваш товар цікаво виглядає візуально чи вам потрібна більше жіноча аудиторія, в цьому випадку підійде соціальна мережа Instagram. 

    Якщо вам потрібна консультація з цього приводу - залишайте заявку. 

  • Які роботи виконує SMM агенція і яка ціна послуг?

    Ціна послуг напряму формується від обсягу робіт по проєкту. Також розмір агентської комісії сильно залежить від того, хто саме буде робити контент для соціальних мереж. Якщо це буде на стороні СММ агенції, то ціна робіт може бути у 2-3 рази більше ніж просто за адміністрування бізнес-сторінок соціальних мереж. 

Дзвоніть якщо є питання:

© 2024 Spilno Agency - агенція діджитал маркетингу: Київ, Харків, Львів, Одеса, Дніпро та інші.

Також у нас є Privacy Policy, Cookie Policy і блог, де ми ділимося інструкціями та кейсами.