Реклама в Snapchat
Реклама в Snapchat Ads – це потужний інструмент для просування бренду та продуктів серед молодої, мобільної аудиторії.

Spilno Agency має досвід роботи з соціальною мережою Snapchat
Діджитал агенція Spilno Agency є партнером Google
Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch
Етапність роботи над рекламою в Snapchat Ads
1. Налаштування Google Analytics 4:
- Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
- Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
- Налаштування коду відстеження GA4.
- Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.
*налаштування GA4 виконується у випадку залучення трафіку на сайт.
2. Налаштування реклами в Снепчат:
- Створюємо та налаштовуємо кампанії:
- Вибір формату: Snap Ads, Collection Ads, Dynamic Ads, Sponsored Lenses тощо.
- Налаштування аудиторії: Визначення за інтересами, демографічними даними, поведінкою.
- Підбір ключових слів: Підбір слів, які описують ваш продукт.
- Завантаження креативів: Створення привабливих зображень або відео.
- Налаштування бюджету та ставок.
- Запускаємо рекламну кампанію.
3. Оптимізація реклами в Снепчат:
- Збираємо статистику кампанії.
- Перерозподіляємо бюджет.
- Оновлюємо графічні креативи.
- Додаємо нові аудиторії та відключаємо не працюючі.
- Оновлюємо список ремаркетингу.
- Проводимо a/b тестування.
- Звітуємо.
Чим ROI орієнтована діджитал агенція відрізняється від інших агенцій?
1. Формує ціль просування
Всі дії діджитал агенції узгоджені з ціллю просування.
2. Будує воронку продажів
Перед початком роботи, агенція з діджитал маркетингу налаштовує прозоре відстеження результату рекламних кампаній.
3. Рахує лідів та клієнтів
Рекламна агенція прозоро та чітко фіксує – скільки лідів та клієнтів залучає рекламна кампанія.
4. Рахує дохід та прибуток
ROI орієнтована діджитал агенція, чітко знає скільки витратили за отримали доходу з рекламної кампанії.
5. Рахує показники ROI та ROMI
Рахує покзники які чітко вказують на окупність рекламної кампанії в будь якому сервісі.

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
| 1. | Витрати на рекламу | 30 276 грн. | 
| 2. | Кількість лідів | 92 | 
| 3. | Ціна 1 ліда | 329 грн. | 
| 4. | Кількість клієнтів | 29 | 
| 5. | Ціна 1 клієнта | 1 044 грн. | 
| 6. | Середній дохід з клієнтіа | 6 500 грн. | 
| 7. | Дохід з рекламної кампанії | 188 500 грн. | 
| 8. | Маржинальність | 35% | 
| 9. | “Прибуток” | 65 975 грн. | 
| 10. | ROMI | 218% | 
Наша діджитал агенція будує воронку продажів до того рівня, до якого можна відслідкувати результати рекламної кампанії. Найчастіше, це 3-5 рівень для бізнесу корпоративних послуг. Для інтернет магазинів це 6-7 рівень. Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
В будь-якому разі, бізнесу потрібно рахувати економіку вашого рекламного каналу, щоб чітко розуміти, чи окуповуються інвестиції в маркетинг.



Чому працюють з нами
Якісна комунікація
Виділений проектний менеджер прискорює комунікацію та надає максимально повні відповіді на питання клієнтів. Системно проводяться зустрічі з клієнтами.
Рахуємо економіку проекта
Приймаємо рішення на основі отриманих даних та чітко розуміємо чи окуповується діджитал реклама для бізнесу.
Прозора звітність
Рахуємо кількість лідів, ціну ліда і клієнтів. Перед початком роботи налаштовуємо аналітику та відстеження конверсій.
Консультація маркетолога:

Консультація з маркетологом
Поширенні питання по рекламі в Снепчат
Для якого бізнесу найкраще підійде реклама в Snapchat
Реклама в Snapchat найкраще підходить для бізнесу, який цілиться на молоду аудиторію, яка любить креативність та інтерактивність. Такий тип реклами дозволяє створювати емоційний зв’язок з потенційними клієнтами та показувати свою унікальність. Деякі галузі, які можуть ефективно використовувати рекламу в Snapchat, це:
- Мода та краса. Бренди одягу та аксесуарів можуть демонструвати свої новинки за допомогою фото та відео. Вони також створюють фільтри та лінзи, які дозволяють користувачам приміряти продукцію виртуально.
- Розваги та медіа. Наприклад, кінотеатри та стрімінгові сервіси можуть просувати свої фільми та шоу за допомогою трейлерів. Вони також використовують інтерв’ю з акторами та режисерами. Ігрові елементи залучають користувачів до сюжету.
- Туризм та гостинність. Наприклад, готелі та авіакомпанії можуть показувати свої переваги та пропозиції за допомогою захоплюючих фото та відео з різних куточків світу. Вони також надають корисну інформацію про місцевості, культуру та пам’ятки.
На українську аудиторію, на жаль, таргетувати рекламу в Snapchat неможливо. В такому випадку ми рекомендуємо скористатися іншими сервісами, які працюють в Україні: реклама в Інстаграм, реклама в YouTube.