Реклама в Snapchat

Реклама в Snapchat Ads – це потужний інструмент для просування бренду та продуктів серед молодої, мобільної аудиторії.

реклама snapchat

Spilno Agency має досвід роботи з соціальною мережою Snapchat

Відгуки та сертифікати

Our commitment to quality and exceptional customer service sets us apart from the competition.

сертифікат google partners

Діджитал агенція Spilno Agency є партнером Google

Freelancehunt — простий та чесний фрилансFreelancehunt — простий та чесний фрилансFreelancehunt — простий та чесний фриланс

Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM

Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch

Етапність роботи над рекламою в Snapchat Ads

1. Налаштування Google Analytics 4:

  1. Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
  2. Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
  3. Налаштування коду відстеження GA4.
  4. Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.

*налаштування GA4 виконується у випадку залучення трафіку на сайт.

2. Налаштування реклами в Снепчат:

  1. Створюємо та налаштовуємо кампанії:
  2. Вибір формату: Snap Ads, Collection Ads, Dynamic Ads, Sponsored Lenses тощо.
  3. Налаштування аудиторії: Визначення за інтересами, демографічними даними, поведінкою.
  4. Підбір ключових слів: Підбір слів, які описують ваш продукт.
  5. Завантаження креативів: Створення привабливих зображень або відео.
  6. Налаштування бюджету та ставок.
  7. Запускаємо рекламну кампанію.

3. Оптимізація реклами в Снепчат:

  1. Збираємо статистику кампанії.
  2. Перерозподіляємо бюджет.
  3. Оновлюємо графічні креативи.
  4. Додаємо нові аудиторії та відключаємо не працюючі.
  5. Оновлюємо список ремаркетингу.
  6. Проводимо a/b тестування.
  7. Звітуємо.

1. Формує ціль просування

Всі дії діджитал агенції узгоджені з ціллю просування.

2. Будує воронку продажів

Перед початком роботи, агенція з діджитал маркетингу налаштовує прозоре відстеження результату рекламних кампаній.

3. Рахує лідів та клієнтів

Рекламна агенція прозоро та чітко фіксує – скільки лідів та клієнтів залучає рекламна кампанія.

4. Рахує дохід та прибуток

ROI орієнтована діджитал агенція, чітко знає скільки витратили за отримали доходу з рекламної кампанії.

Як перевірити – ваш підрядник ROI орієнтована рекламна агенція чи ні?

ROI орієнтована діджитал агенція дає відповіді

  1. Скількі лідів і по якій ціні було залучено в минулому місяці.
  2. Скількі лідів стали клієнтами.
  3. Який дохід принесли вам клієнти.
  4. Які ROI, ROMI показники у вашій рекламній кампанії, чи наскільки дохід перевищив витрати.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.

Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency

Наші процеси

Як ми звітуємо перед клієнтами

1.Витрати на рекламу30 276 грн.
2.Кількість лідів92
3.Ціна 1 ліда329 грн.
4.Кількість клієнтів29
5.Ціна 1 клієнта1 044 грн.
6.Середній дохід з клієнтіа6 500 грн.
7.Дохід з рекламної кампанії188 500 грн.
8.Маржинальність35%
9.“Прибуток”65 975 грн.
10.ROMI218%
Приклад звітності від діджитал агенції Spilno Agency для каналів платного трафіка.

Наша діджитал агенція будує воронку продажів до того рівня, до якого можна відслідкувати результати рекламної кампанії. Найчастіше, це 3-5 рівень для бізнесу корпоративних послуг. Для інтернет магазинів це 6-7 рівень. Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.

Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.

В будь-якому разі, бізнесу потрібно рахувати економіку вашого рекламного каналу, щоб чітко розуміти, чи окуповуються інвестиції в маркетинг.

Детальніше >

Наш досвід

Кейси діджитал агенції

Кейс просування СТО та автосервісів

Кейс просування СТО та автосервісів

Результат: 250 лідів в місяць за допомогою Google Ads та Meta Ads.

Кейс просування бюро перекладів

Кейс просування бюро перекладів

Результат: зменшення ціни звернення за послугами компанії в 2 рази.

Кейс просування логістичної компанії

Кейс просування логістичної компанії

Результат: 150 звернень щомісяця за допомогою Google Ads.

Чому працюють з нами

Якісна комунікація

Виділений проектний менеджер прискорює комунікацію та надає максимально повні відповіді на питання клієнтів. Системно проводяться зустрічі з клієнтами.

Рахуємо економіку проекта

Приймаємо рішення на основі отриманих даних та чітко розуміємо чи окуповується діджитал реклама для бізнесу.

Прозора звітність

Рахуємо кількість лідів, ціну ліда і клієнтів. Перед початком роботи налаштовуємо аналітику та відстеження конверсій.

Поширенні питання по рекламі в Снепчат

Для якого бізнесу найкраще підійде реклама в Snapchat

Реклама в Snapchat найкраще підходить для бізнесу, який цілиться на молоду аудиторію, яка любить креативність та інтерактивність. Такий тип реклами дозволяє створювати емоційний зв’язок з потенційними клієнтами та показувати свою унікальність. Деякі галузі, які можуть ефективно використовувати рекламу в Snapchat, це:

  • Мода та краса. Бренди одягу та аксесуарів можуть демонструвати свої новинки за допомогою фото та відео. Вони також створюють фільтри та лінзи, які дозволяють користувачам приміряти продукцію виртуально.
  • Розваги та медіа. Наприклад, кінотеатри та стрімінгові сервіси можуть просувати свої фільми та шоу за допомогою трейлерів. Вони також використовують інтерв’ю з акторами та режисерами. Ігрові елементи залучають користувачів до сюжету.
  • Туризм та гостинність. Наприклад, готелі та авіакомпанії можуть показувати свої переваги та пропозиції за допомогою захоплюючих фото та відео з різних куточків світу. Вони також надають корисну інформацію про місцевості, культуру та пам’ятки.

На українську аудиторію, на жаль, таргетувати рекламу в Snapchat неможливо. В такому випадку ми рекомендуємо скористатися іншими сервісами, які працюють в Україні: реклама в Інстаграмреклама в YouTube

Прокрутка до верху