Реклама в Google Картах
Реклама в Гугл Картах від агенції Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету

Spilno Agency є сертифікованим партнером компанії Google
Діджитал агенція Spilno Agency є партнером Google
Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch
План налаштування реклами в Google Maps
1. Налаштування Google Analytics 4:
- Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
- Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
- Налаштування коду відстеження GA4.
- Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.
2. Створення та налаштування профілю Google My Business:
- Створення профілю:
- Реєстрація бізнесу та верифікація.
- Заповнення повної інформації про компанію (назва, адреса, години роботи, телефон, сайт).
- Додавання категорій, які найбільш точно описують вашу діяльність.
- Оптимізація профілю:
- Вибір оптимальної категорії.
- Додавання атрибутів (наприклад, “доставка”, “парковка”).
- Заповнення розділу “Про компанію” детальною інформацією.
- Наповнення візуальним контентом:
- Завантаження якісних фотографій інтер’єру, екстер’єру, товарів або послуг.
- Використання функції “Пости” для публікації актуальної інформації.
3. Створення та налаштування реклами в Google Ads:
- Створення рекламної кампанії.
- Створення оголошень.
- Розширення оголошень.
- Налаштування стратегії ставок.
- Налаштування відстеження конверсій.
- Інтеграція з Google My Business.
Сертифікати від Google Ads





Всі сертифікати спеціалістів можна переглянути по посиланню.
Чим ROI орієнтована діджитал агенція відрізняється від інших агенцій?
1. Формує ціль просування
Всі дії діджитал агенції узгоджені з ціллю просування.
2. Будує воронку продажів
Перед початком роботи, агенція з діджитал маркетингу налаштовує прозоре відстеження результату рекламних кампаній.
3. Рахує лідів та клієнтів
Рекламна агенція прозоро та чітко фіксує – скільки лідів та клієнтів залучає рекламна кампанія.
4. Рахує дохід та прибуток
ROI орієнтована діджитал агенція, чітко знає скільки витратили за отримали доходу з рекламної кампанії.
5. Рахує показники ROI та ROMI
Рахує покзники які чітко вказують на окупність рекламної кампанії в будь якому сервісі.

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
| 1. | Витрати на рекламу | 30 276 грн. |
| 2. | Кількість лідів | 92 |
| 3. | Ціна 1 ліда | 329 грн. |
| 4. | Кількість клієнтів | 29 |
| 5. | Ціна 1 клієнта | 1 044 грн. |
| 6. | Середній дохід з клієнтіа | 6 500 грн. |
| 7. | Дохід з рекламної кампанії | 188 500 грн. |
| 8. | Маржинальність | 35% |
| 9. | “Прибуток” | 65 975 грн. |
| 10. | ROMI | 218% |
Наша діджитал агенція будує воронку продажів до того рівня, до якого можна відслідкувати результати рекламної кампанії. Найчастіше, це 3-5 рівень для бізнесу корпоративних послуг. Для інтернет магазинів це 6-7 рівень. Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
В будь-якому разі, бізнесу потрібно рахувати економіку вашого рекламного каналу, щоб чітко розуміти, чи окуповуються інвестиції в маркетинг.



Чому працюють з нами
Якісна комунікація
Виділений проектний менеджер прискорює комунікацію та надає максимально повні відповіді на питання клієнтів. Системно проводяться зустрічі з клієнтами.
Рахуємо економіку проекта
Приймаємо рішення на основі отриманих даних та чітко розуміємо чи окуповується діджитал реклама для бізнесу.
Прозора звітність
Рахуємо кількість лідів, ціну ліда і клієнтів. Перед початком роботи налаштовуємо аналітику та відстеження конверсій.
Консультація маркетолога:

Консультація з маркетологом
Поширені питання по рекламі в Гугл Картах
Для якого бізнесу найкраще підходить реклама в Гугл Картах
Реклама в Google Maps найкраще підходить для локальних бізнесів. Вони надають послуги зазвичай не по всій Україні чи місту, а в районах чи точках міста. Але майже будь-якому бізнесу важливо просувати себе в картах гугл.
Які бізнеси найчастіше розміщують рекламу в Google Maps
Це бізнеси, де місце розташування важливе для клієнта. Сюди входять автосервіси, які обслуговують автомобілі, барбершопи, ресторани, кафе та кав’ярні. Також це можуть бути агенції та бюро швидких перекладів, адвокати, юристи та нотаріуси. Це не повний перелік галузей яким слід розміщувати рекламу в картах Google.
Чи можу я розмістити рекламу в картах Гугл якщо в мене немає сайту
Так, рекламувати свій бізнес в Google Maps ви можете навіть якщо у вас немає сайту. Для цього можна створити карточку бізнесу в сервісі Google My Business. Цього буде достатньо, щоб користувачі бачили рекламу вашого бізнесу, а не сайту. В цьому випадку користувачі будуть бачити найголовнішу інформацію про ваш бізнес. Це включає галузь, послуги, час роботи. Також як до вас доїхати та адресу.
Як будується ціна на рекламу в Гугл Картах
Ціна будується стандартно як і у всьому сервісі реклами Google Ads – це аукціон. Ви будете платити за кожне відкриття вашої карточки бізнесу.
Як впевнитись що агенція має досвід в запуску такого виду рекламу
Найпростіше що ви можете зробити – це попросити приклади робіт (кейси) де агенція з маркетингу розміщувала бізнес в картах. Це буде підтвердженням досвіду. Також ви можете попросити агенцію чи фрілансера надати сертифікати Google. Вони також підтверджують вміння агенції чи фрілансера управляти рекламою в Google Ads.