Налаштування Google Analytics 4

Spilno Agency має досвід встановлення GA4, виправлення помилок та налаштування цілей для відстеження конверсій на сайті

google analytics 4

Spilno Agency є сертифікованим партнером компанії Google та має великий досвід налаштування GA4

Відгуки та сертифікати

сертифікат google partners

Spilno Agency є партнером Google

Freelancehunt — простий та чесний фрилансFreelancehunt — простий та чесний фрилансFreelancehunt — простий та чесний фриланс

Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM

Відгуки про нас на платформі Clutch

Етапність налаштування Google Analytics 4

1. Аудит Google Analytics 4:

  1. Перевірка встановленого коду GA4.
  2. Загальні налаштування.
  3. Тестування та перевірка роботи подій.
  4. Налаштування подій та конверсій.
  5. Створення звіту.

2. Написання технічного завдання:

  1. Написання технічного завдання на встановлення чи виправлення коду Google Analytics 4 (якщо є помилки).
  2. Написання технічного завдання для встановлення коду на відстеження корисних подій та конверсій.

3. Перевірка впроваджень:

  1. Тестування Google Analytics 4, подій та конверсій.
  2. При виявлені помилок – написання технічного завдання для виправлення.
  3. Остаточна перевірка роботи Google Analytics 4.

Кейси

Кейс просування СТО та автосервісів

Кейс просування СТО та автосервісів

Результат: 250 лідів в місяць за допомогою Google Ads та Meta Ads.

Кейс просування логістичної компанії

Кейс просування логістичної компанії

Результат: зменшення ціни звернення за послугами компанії в 2 рази.

Кейс просування бюро перекладів

Кейс просування бюро перекладів

Результат: 150 звернень щомісяця за допомогою Google Ads.

Більше кейсів та прикладів наших робіт – на нашому блозі Spilno Blog.

Наша відмінність від інших – це прозорість та окупності маркетингу

Перед початком роботи, ми завжди переконуємося що налаштували прозорі процеси, які допоможуть чітко розуміти результативність рекламної кампанії.

Наші дії сфокусовані на покращені клієнтських бізнес-показників: кількість замовлень та клієнтів, їх ціна, прибуток та дохід.

Наша відмінність від інших – це прозорість та окупності маркетингу
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу з витрат маркетингового бюджету”.

Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency

Чому працюють з нами

Прозора робота

Перед початком роботи ми будуємо прозору звітність, де бізнес може бачити бізнес показники рекламної кампанії.

Аналітичний підхід

Ми приймаємо рішення на основі даних – як історичних, так і зібраних самостійно. Будь-які зміни повинні виконуватися на основі даних, а не заради змін.

Фокус на окупності

Будь яка рекламна кампанія повинна приносити ліди, клієнтів чи дохід.

Питання по налаштуванню GA4

Що таке Google Analytics 4? 

Google Analytics 4 (GA4) – це оновлена версія популярної платформи веб-аналітики від Google, яка замінила Universal Analytics (UA). Вона пропонує ряд нових функцій та можливостей. Це робить її більш гнучкою та зручною для відстеження поведінки користувачів у сучасному цифровому середовищі.

Чим відрізняється Google Analytics 4 (GA4) від Google Analytics Universal?

Краще зрозумійте свою аудиторію: GA4 надає глибше розуміння того, як користувачі взаємодіють з вашим сайтом чи додатком. Воно показує, звідки вони приходять і що вони роблять.

Виміряйте ефективність маркетингових кампаній: GA4 може допомогти вам відстежувати конверсії ваших маркетингових кампаній. Це також дозволяє відстежувати рентабельність інвестицій (ROI). Завдяки цьому ви можете побачити, що працює, а що ні.

Оптимізуйте свій сайт чи додаток: GA4 може допомогти вам визначити проблемні місця на вашому сайті чи в додатку. Внесіть зміни, які покращать досвід користувачів. Це також збільшить конверсії.

Які можливості для відстеження користувачів надає Google Analytics 4? 

Модель на основі подій: GA4 відстежує взаємодії користувачів як події. Це дає більш чітке уявлення про їхній шлях через сайт чи додаток. Це на відміну від UA, яка фокусувалася на сеансах та сторінках.

Уніфіковане відстеження: GA4 може збирати дані з веб-сайтів, мобільних додатків та інших платформ, що дає комплексне уявлення про поведінку користувачів.

Штучний інтелект: GA4 використовує машинне навчання для генерування звітів та інсайтів. Це допомагає маркетологам краще зрозуміти свою аудиторію. Воно також дозволяє оптимізувати їхні кампанії.

Захист конфіденційності: GA4 розроблена з урахуванням конфіденційності, пропонуючи такі функції, як відстеження без файлів cookie та моделювання даних.

Чи є альтернативні сервіси, які можуть замінити GA4?

Так, агенція Spilno Agency часто використовуємо як доповнення до GA4 сервіс Microsoft Clarity. Він надає додаткову інформацію, якої немає в GA4 – це теплові карти та записи відвідувачів та їх дій на сайті.

Прокрутка до верху