Реклама в Pinterest

Pinterest реклама від Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету

реклама в пінтерест

Spilno Agency має досвід роботи з рекламою в Pinterest

Відгуки та сертифікати

сертифікат google partners

Spilno Agency є партнером Google

Freelancehunt — простий та чесний фрилансFreelancehunt — простий та чесний фрилансFreelancehunt — простий та чесний фриланс

Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM

Відгуки про нас на платформі Clutch

План робіт по рекламі в Pinterest

1. Налаштування Google Analytics 4:

  1. Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
  2. Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
  3. Налаштування коду відстеження GA4.
  4. Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.

*налаштування GA4 виконується у випадку залучення трафіку на сайт.

2. Налаштування реклами в Пінтерест:

  1. Створюємо та налаштовуємо кампанії:
    • Вибір формату: Promoted Pins, Video Pins, Shopping Pins тощо.
    • Налаштування аудиторії: Визначення за інтересами, демографічними даними, поведінкою.
    • Підбір ключових слів: Підбір слів, які описують ваш продукт.
    • Завантаження креативів: Створення привабливих зображень або відео.
    • Налаштування бюджету та ставок.
    • Налаштовуємо тег Pinterest для відстеження конверсій.
  2. Запускаємо рекламну кампанію.

3. Оптимізація реклами в Пінтерест:

  1. Збираємо статистику кампанії.
  2. Перерозподіляємо бюджет.
  3. Оновлюємо графічні креативи.
  4. Додаємо нові аудиторії та відключаємо не працюючі.
  5. Оновлюємо список ремаркетингу.
  6. Проводимо a/b тестування.
  7. Звітуємо.

Кейси

Кейс просування СТО та автосервісів

Кейс просування СТО та автосервісів

Результат: 250 лідів в місяць за допомогою Google Ads та Meta Ads.

Кейс просування логістичної компанії

Кейс просування логістичної компанії

Результат: зменшення ціни звернення за послугами компанії в 2 рази.

Кейс просування бюро перекладів

Кейс просування бюро перекладів

Результат: 150 звернень щомісяця за допомогою Google Ads.

Більше кейсів та прикладів наших робіт – на нашому блозі Spilno Blog.

Наша відмінність від інших – це прозорість та окупності маркетингу

Перед початком роботи, ми завжди переконуємося що налаштували прозорі процеси, які допоможуть чітко розуміти результативність рекламної кампанії.

Наші дії сфокусовані на покращені клієнтських бізнес-показників: кількість замовлень та клієнтів, їх ціна, прибуток та дохід.

Наша відмінність від інших – це прозорість та окупності маркетингу

Чому працюють з нами

Прозора робота

Перед початком роботи ми будуємо прозору звітність, де бізнес може бачити бізнес показники рекламної кампанії.

Аналітичний підхід

Ми приймаємо рішення на основі даних – як історичних, так і зібраних самостійно. Будь-які зміни повинні виконуватися на основі даних, а не заради змін.

Фокус на окупності

Будь яка рекламна кампанія повинна приносити ліди, клієнтів чи дохід.

Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу з витрат маркетингового бюджету”.

Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency

Поширені питання по рекламі в Pinterest

Для якого бізнесу найкраще підійде реклама в Pinterest

Реклама в Pinterest найкраще підходить для бізнесу. Це бізнес, який пропонує візуально привабливі товари або послуги. Ці товари або послуги пов’язані з творчістю, стилем, подорожами, хобі та особистим розвитком. Деякі галузі, які можуть ефективно використовувати Pinterest для просування свого бренду, це:

  • Мода та аксесуари. Наприклад, онлайн-магазин одягу може створювати дошки з різними образами, стилями та трендами, а також додавати посилання на свої товари.
  • Краса та догляд за собою. Наприклад, салон краси може демонструвати свої роботи, поради з макіяжу, манікюру, перукарських послуг тощо.
  • Дизайн інтер’єру та декор. Наприклад, компанія з ремонту та облаштування житла може показувати свої проекти, ідеї з оформлення простору, тренди в дизайні тощо.
  • Туризм та подорожі. Наприклад, турагентство може створювати дошки з найцікавішими місцями для відпочинку, порадами з планування подорожей, відгуками про готелі та ресторани тощо.
  • Освіта та навчання. Наприклад, онлайн-курс з англійської мови може ділитися корисними матеріалами, вправами, іграми, відеоуроками тощо.

Це не повний список галузей, які можуть скористатися від реклами в Pinterest. Головне правило – ваш бізнес повинен мати щось цікаве та привабливе для показу аудиторії Pinterest.

На жаль, таргетувати аудиторію на український ринок не вийде. У такому випадку ми рекомендуємо скористатися іншими сервісами для залучення клієнтів. Для швидкого результату використовуйте рекламу в Google Ads чи рекламу на Гугл Картах. Для найдешевших клієнтів (але довго) пропонуємо послуги SEO просування

Прокрутка до верху