Реклама в Pinterest
Pinterest реклама від Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету

Spilno Agency має досвід роботи з рекламою в Pinterest
Діджитал агенція Spilno Agency є партнером Google
Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch
План робіт по рекламі в Pinterest
1. Налаштування Google Analytics 4:
- Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
- Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
- Налаштування коду відстеження GA4.
- Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.
*налаштування GA4 виконується у випадку залучення трафіку на сайт.
2. Налаштування реклами в Пінтерест:
- Створюємо та налаштовуємо кампанії:- Вибір формату: Promoted Pins, Video Pins, Shopping Pins тощо.
- Налаштування аудиторії: Визначення за інтересами, демографічними даними, поведінкою.
- Підбір ключових слів: Підбір слів, які описують ваш продукт.
- Завантаження креативів: Створення привабливих зображень або відео.
- Налаштування бюджету та ставок.
- Налаштовуємо тег Pinterest для відстеження конверсій.
 
- Запускаємо рекламну кампанію.
3. Оптимізація реклами в Пінтерест:
- Збираємо статистику кампанії.
- Перерозподіляємо бюджет.
- Оновлюємо графічні креативи.
- Додаємо нові аудиторії та відключаємо не працюючі.
- Оновлюємо список ремаркетингу.
- Проводимо a/b тестування.
- Звітуємо.
Чим ROI орієнтована діджитал агенція відрізняється від інших агенцій?
1. Формує ціль просування
Всі дії діджитал агенції узгоджені з ціллю просування.
2. Будує воронку продажів
Перед початком роботи, агенція з діджитал маркетингу налаштовує прозоре відстеження результату рекламних кампаній.
3. Рахує лідів та клієнтів
Рекламна агенція прозоро та чітко фіксує – скільки лідів та клієнтів залучає рекламна кампанія.
4. Рахує дохід та прибуток
ROI орієнтована діджитал агенція, чітко знає скільки витратили за отримали доходу з рекламної кампанії.
5. Рахує показники ROI та ROMI
Рахує покзники які чітко вказують на окупність рекламної кампанії в будь якому сервісі.

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
| 1. | Витрати на рекламу | 30 276 грн. | 
| 2. | Кількість лідів | 92 | 
| 3. | Ціна 1 ліда | 329 грн. | 
| 4. | Кількість клієнтів | 29 | 
| 5. | Ціна 1 клієнта | 1 044 грн. | 
| 6. | Середній дохід з клієнтіа | 6 500 грн. | 
| 7. | Дохід з рекламної кампанії | 188 500 грн. | 
| 8. | Маржинальність | 35% | 
| 9. | “Прибуток” | 65 975 грн. | 
| 10. | ROMI | 218% | 
Наша діджитал агенція будує воронку продажів до того рівня, до якого можна відслідкувати результати рекламної кампанії. Найчастіше, це 3-5 рівень для бізнесу корпоративних послуг. Для інтернет магазинів це 6-7 рівень. Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
В будь-якому разі, бізнесу потрібно рахувати економіку вашого рекламного каналу, щоб чітко розуміти, чи окуповуються інвестиції в маркетинг.



Чому працюють з нами
Якісна комунікація
Виділений проектний менеджер прискорює комунікацію та надає максимально повні відповіді на питання клієнтів. Системно проводяться зустрічі з клієнтами.
Рахуємо економіку проекта
Приймаємо рішення на основі отриманих даних та чітко розуміємо чи окуповується діджитал реклама для бізнесу.
Прозора звітність
Рахуємо кількість лідів, ціну ліда і клієнтів. Перед початком роботи налаштовуємо аналітику та відстеження конверсій.
Консультація маркетолога:

Консультація з маркетологом
Поширені питання по рекламі в Pinterest
Для якого бізнесу найкраще підійде реклама в Pinterest
Реклама в Pinterest найкраще підходить для який пропонує візуально привабливі товари або послуги. Ці товари або послуги пов’язані з творчістю, стилем, подорожами, хобі та особистим розвитком. Деякі галузі, які можуть ефективно використовувати Pinterest для просування свого бренду, це:
- Мода та аксесуари. Наприклад, онлайн-магазин одягу може створювати дошки з різними образами, стилями та трендами, а також додавати посилання на свої товари.
- Краса та догляд за собою. Наприклад, салон краси може демонструвати свої роботи, поради з макіяжу, манікюру, перукарських послуг тощо.
- Дизайн інтер’єру та декор. Наприклад, компанія з ремонту та облаштування житла може показувати свої проекти, ідеї з оформлення простору, тренди в дизайні тощо.
- Туризм та подорожі. Наприклад, турагентство може створювати дошки з найцікавішими місцями для відпочинку, порадами з планування подорожей, відгуками про готелі та ресторани тощо.
- Освіта та навчання. Наприклад, онлайн-курс з англійської мови може ділитися корисними матеріалами, вправами, іграми, відеоуроками тощо.
На жаль, таргетувати аудиторію на український ринок не вийде. У такому випадку ми рекомендуємо скористатися іншими сервісами для залучення клієнтів. Для швидкого результату використовуйте рекламу в Google Ads чи рекламу на Гугл Картах. Для найдешевших клієнтів (але довго) пропонуємо послуги SEO просування.
Скільки коштує реклама в Pinterest?
Вартість реклами в Pinterest залежить від багатьох факторів, таких як ваша цільова аудиторія, бюджет та формат реклами. Ви можете встановити денний або загальний бюджет, а також ставки за кліки або покази.
Як працює таргетинг реклами в Pinterest?
Pinterest дозволяє таргетувати рекламу на основі інтересів, демографічних даних, ключових слів та навіть поведінки користувачів. Це допомагає вам охопити саме тих людей, які, ймовірно, зацікавляться вашим продуктом чи послугою.
Які формати реклами доступні в Pinterest?
Pinterest пропонує різні формати реклами, включаючи Promoted Pins (просунуті піни), Video Pins (відео піни) та Shopping Pins (піни для покупок). Ви можете обрати формат, який найкраще відповідає вашим цілям.
Як відстежувати ефективність реклами в Pinterest?
Pinterest надає детальну аналітику, яка дозволяє відстежувати ефективність вашої реклами. Ви можете бачити кількість показів, кліків, конверсій та інші важливі показники.