Реклама в Pinterest
Pinterest реклама від Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету
Відгуки та сертифікати
Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про нас на платформі Clutch
План робіт по рекламі в Pinterest
1. Налаштування Google Analytics 4:
- Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
- Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
- Налаштування коду відстеження GA4.
- Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.
*налаштування GA4 виконується у випадку залучення трафіку на сайт.
2. Налаштування реклами в Пінтерест:
- Створюємо та налаштовуємо кампанії:
- Вибір формату: Promoted Pins, Video Pins, Shopping Pins тощо.
- Налаштування аудиторії: Визначення за інтересами, демографічними даними, поведінкою.
- Підбір ключових слів: Підбір слів, які описують ваш продукт.
- Завантаження креативів: Створення привабливих зображень або відео.
- Налаштування бюджету та ставок.
- Налаштовуємо тег Pinterest для відстеження конверсій.
- Запускаємо рекламну кампанію.
3. Оптимізація реклами в Пінтерест:
- Збираємо статистику кампанії.
- Перерозподіляємо бюджет.
- Оновлюємо графічні креативи.
- Додаємо нові аудиторії та відключаємо не працюючі.
- Оновлюємо список ремаркетингу.
- Проводимо a/b тестування.
- Звітуємо.
Кейси
Кейс просування СТО та автосервісів
Результат: 250 лідів в місяць за допомогою Google Ads та Meta Ads.
Кейс просування логістичної компанії
Результат: зменшення ціни звернення за послугами компанії в 2 рази.
Кейс просування бюро перекладів
Результат: 150 звернень щомісяця за допомогою Google Ads.
Більше кейсів та прикладів наших робіт – на нашому блозі Spilno Blog.
Наша відмінність від інших – це прозорість та окупності маркетингу
Перед початком роботи, ми завжди переконуємося що налаштували прозорі процеси, які допоможуть чітко розуміти результативність рекламної кампанії.
Наші дії сфокусовані на покращені клієнтських бізнес-показників: кількість замовлень та клієнтів, їх ціна, прибуток та дохід.
Чому працюють з нами
Прозора робота
Перед початком роботи ми будуємо прозору звітність, де бізнес може бачити бізнес показники рекламної кампанії.
Аналітичний підхід
Ми приймаємо рішення на основі даних – як історичних, так і зібраних самостійно. Будь-які зміни повинні виконуватися на основі даних, а не заради змін.
Фокус на окупності
Будь яка рекламна кампанія повинна приносити ліди, клієнтів чи дохід.
“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу з витрат маркетингового бюджету”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
Консультація маркетолога:
Консультація з маркетологом
Поширені питання по рекламі в Pinterest
Для якого бізнесу найкраще підійде реклама в Pinterest
Реклама в Pinterest найкраще підходить для бізнесу. Це бізнес, який пропонує візуально привабливі товари або послуги. Ці товари або послуги пов’язані з творчістю, стилем, подорожами, хобі та особистим розвитком. Деякі галузі, які можуть ефективно використовувати Pinterest для просування свого бренду, це:
- Мода та аксесуари. Наприклад, онлайн-магазин одягу може створювати дошки з різними образами, стилями та трендами, а також додавати посилання на свої товари.
- Краса та догляд за собою. Наприклад, салон краси може демонструвати свої роботи, поради з макіяжу, манікюру, перукарських послуг тощо.
- Дизайн інтер’єру та декор. Наприклад, компанія з ремонту та облаштування житла може показувати свої проекти, ідеї з оформлення простору, тренди в дизайні тощо.
- Туризм та подорожі. Наприклад, турагентство може створювати дошки з найцікавішими місцями для відпочинку, порадами з планування подорожей, відгуками про готелі та ресторани тощо.
- Освіта та навчання. Наприклад, онлайн-курс з англійської мови може ділитися корисними матеріалами, вправами, іграми, відеоуроками тощо.
Це не повний список галузей, які можуть скористатися від реклами в Pinterest. Головне правило – ваш бізнес повинен мати щось цікаве та привабливе для показу аудиторії Pinterest.
На жаль, таргетувати аудиторію на український ринок не вийде. У такому випадку ми рекомендуємо скористатися іншими сервісами для залучення клієнтів. Для швидкого результату використовуйте рекламу в Google Ads чи рекламу на Гугл Картах. Для найдешевших клієнтів (але довго) пропонуємо послуги SEO просування.