Реклама в Google Shopping
Реклама в Гугл Шопінг від агенції Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету

Діджитал агенція Spilno Agency є партнером Google
Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch
Етапність налаштування та ведення реклами в Google Shopping
1. Налаштування Google Shopping кампаній:
- Створимо і налаштуємо обліковий запис Google Shopping (Merchant).
- Проаналізуємо та налаштуємо фід товарів.
- З’єднаємо обліковий запис Google Shopping з Google Analytics 4.
- З’єднаємо Google Shopping (Merchatn) з Google Ads.
- Налаштуємо гугл шопінг кампанії та Perfomance Max кампанії.
- Передамо клієнту вже рекламні кампанії.
2. Налаштування Google Analytics 4:
- Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
- Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
- Налаштування коду відстеження GA4.
- Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.
3. Ведення Google Shopping кампаній:
- Створимо, налаштуємо та відповідаємо за ефективність рекламної кампанії.
- Чітко звітуємо по доходу за допомогою налаштування Ecommerce Google Analytics 4.
- В випадках блокування чи інших проблем в обліковому записі – вирішуємо їх в рамках наших послуг.
Сертифікати від Google Ads





Всі сертифікати спеціалістів можна переглянути по посиланню.
Чим ROI орієнтована діджитал агенція відрізняється від інших агенцій діджитал маркетингу?
Як перевірити – ваш підрядник ROI орієнтована рекламна агенція чи ні?
ROI орієнтована діджитал агенція дає відповіді
- Скількі лідів і по якій ціні було залучено в минулому місяці.
- Скількі лідів стали клієнтами.
- Який дохід принесли вам клієнти.
- Які ROI, ROMI показники у вашій рекламній кампанії, чи наскільки дохід перевищив витрати.

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
1. | Витрати на рекламу | 30 276 грн. |
2. | Кількість лідів | 92 |
3. | Ціна 1 ліда | 329 грн. |
4. | Кількість клієнтів | 29 |
5. | Ціна 1 клієнта | 1 044 грн. |
6. | Середній дохід з клієнтіа | 6 500 грн. |
7. | Дохід з рекламної кампанії | 188 500 грн. |
8. | Маржинальність | 35% |
9. | “Прибуток” | 65 975 грн. |
10. | ROMI | 218% |
Наша діджитал агенція будує воронку продажів до того рівня, до якого можна відслідкувати результати рекламної кампанії. Найчастіше, це 3-5 рівень для бізнесу корпоративних послуг. Для інтернет магазинів це 6-7 рівень. Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
В будь-якому разі, бізнесу потрібно рахувати економіку вашого рекламного каналу, щоб чітко розуміти, чи окуповуються інвестиції в маркетинг.



Чому працюють з нами
Якісна комунікація
Виділений проектний менеджер прискорює комунікацію та надає максимально повні відповіді на питання клієнтів. Системно проводяться зустрічі з клієнтами.
Рахуємо економіку проекта
Приймаємо рішення на основі отриманих даних та чітко розуміємо чи окуповується діджитал реклама для бізнесу.
Прозора звітність
Рахуємо кількість лідів, ціну ліда і клієнтів. Перед початком роботи налаштовуємо аналітику та відстеження конверсій.
Консультація маркетолога:

Консультація з маркетологом
Питання по послузі реклама в Google Shopping
Що таке Google Merchant Center і що він дає?
Google Merchant Center – це безкоштовний інструмент від Google. Він дозволяє онлайн-магазинам та іншим продавцям створювати та керувати своїми товарними фідами. Це як віртуальний каталог, де ви детально описуєте свої товари: назви, ціни, описи, зображення тощо.
Основні функції Merchant Center:
- Створення та управління фідом: Ви завантажуєте інформацію про свої товари у форматі, зрозумілому для Google.
- Верифікація сайту: Ви підтверджуєте, що ви є власником сайту, де продаються ці товари.
- Підключення до Google Ads: Ви можете створювати рекламні кампанії в Google Ads, використовуючи дані з Merchant Center.
- Аналітика: Ви отримуєте детальну статистику про те, як користувачі взаємодіють з вашими оголошеннями.
Переваги використання Merchant Center:
- Збільшення продажів: Якісні оголошення у Google Shopping можуть призвести до збільшення продажів.
- Збільшення видимості: Ваші товари стають більш помітними для потенційних клієнтів.
- Збільшення трафіку на сайт: Більше людей дізнаються про ваш магазин і переходять на ваш сайт.
Детальніше про Google Merchant написано на нашому блозі.
Складнощі при налаштуванні реклами в Google Shopping (Google Merchant Center) та розблокування облікового запису
Розглянемо деякі з найпоширеніших проблем які призводять до блокування фіду, облікового запису чи об’яв, з якими стикаються компанії:
Відхилення товарів: часті відхилення товарів через невідповідність політикам можуть призвести до втрати трафіку.
Створення та оптимізація фіду даних:
Якість даних: відсутність детальної та точної інформації про товари (назви, ціни, описи, доступність) може призвести до відхилення фіду. Неправильні атрибути також можуть спричинити низьку якість оголошень.
Структура фіду: складність у створенні правильної структури фіду, відповідно до вимог Google, особливо для великих каталогів товарів.
Політики Google:
Постійні зміни в політиці: політики Google Shopping постійно оновлюються, що вимагає від бізнесів постійного моніторингу та адаптації.
Ми створили інструкцію – як бізнесу самостійно розблокувати обліковий запис Google Merchant Center. Детальніше в нашій статті.