Реклама в Google Shopping

Реклама в Гугл Шопінг від агенції Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету

google shopping and google merchant
Spilno Agency є сертифікованим партнером компанії Google

Відгуки та сертифікати

Our commitment to quality and exceptional customer service sets us apart from the competition.

сертифікат google partners

Діджитал агенція Spilno Agency є партнером Google

Freelancehunt — простий та чесний фрилансFreelancehunt — простий та чесний фрилансFreelancehunt — простий та чесний фриланс

Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM

Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch

Етапність налаштування та ведення реклами в Google Shopping

1. Налаштування Google Shopping кампаній:

  1. Створимо і налаштуємо обліковий запис Google Shopping (Merchant).
  2. Проаналізуємо та налаштуємо фід товарів. 
  3. З’єднаємо обліковий запис Google Shopping з Google Analytics 4. 
  4. З’єднаємо Google Shopping (Merchatn) з Google Ads. 
  5. Налаштуємо гугл шопінг кампанії та Perfomance Max кампанії. 
  6. Передамо клієнту вже рекламні кампанії.

2. Налаштування Google Analytics 4:

  1. Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
  2. Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
  3. Налаштування коду відстеження GA4.
  4. Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.

3. Ведення Google Shopping кампаній:

  1. Створимо, налаштуємо та відповідаємо за ефективність рекламної кампанії. 
  2. Чітко звітуємо по доходу за допомогою налаштування Ecommerce Google Analytics 4. 
  3. В випадках блокування чи інших проблем в обліковому записі – вирішуємо їх в рамках наших послуг. 

Сертифікати від Google Ads

Всі сертифікати спеціалістів можна переглянути по посиланню.

1. Формує ціль просування

Всі дії діджитал агенції узгоджені з ціллю просування.

2. Будує воронку продажів

Перед початком роботи, агенція з діджитал маркетингу налаштовує прозоре відстеження результату рекламних кампаній.

3. Рахує лідів та клієнтів

Рекламна агенція прозоро та чітко фіксує – скільки лідів та клієнтів залучає рекламна кампанія.

4. Рахує дохід та прибуток

ROI орієнтована діджитал агенція, чітко знає скільки витратили за отримали доходу з рекламної кампанії.

Як перевірити – ваш підрядник ROI орієнтована рекламна агенція чи ні?

ROI орієнтована діджитал агенція дає відповіді

  1. Скількі лідів і по якій ціні було залучено в минулому місяці.
  2. Скількі лідів стали клієнтами.
  3. Який дохід принесли вам клієнти.
  4. Які ROI, ROMI показники у вашій рекламній кампанії, чи наскільки дохід перевищив витрати.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.

Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency

Наші процеси

Як ми звітуємо перед клієнтами

1.Витрати на рекламу30 276 грн.
2.Кількість лідів92
3.Ціна 1 ліда329 грн.
4.Кількість клієнтів29
5.Ціна 1 клієнта1 044 грн.
6.Середній дохід з клієнтіа6 500 грн.
7.Дохід з рекламної кампанії188 500 грн.
8.Маржинальність35%
9.“Прибуток”65 975 грн.
10.ROMI218%
Приклад звітності від діджитал агенції Spilno Agency для каналів платного трафіка.

Наша діджитал агенція будує воронку продажів до того рівня, до якого можна відслідкувати результати рекламної кампанії. Найчастіше, це 3-5 рівень для бізнесу корпоративних послуг. Для інтернет магазинів це 6-7 рівень. Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.

Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.

В будь-якому разі, бізнесу потрібно рахувати економіку вашого рекламного каналу, щоб чітко розуміти, чи окуповуються інвестиції в маркетинг.

Детальніше >

Наш досвід

Кейси діджитал агенції

Кейс просування СТО та автосервісів

Кейс просування СТО та автосервісів

Результат: 250 лідів в місяць за допомогою Google Ads та Meta Ads.

Кейс просування бюро перекладів

Кейс просування бюро перекладів

Результат: зменшення ціни звернення за послугами компанії в 2 рази.

Кейс просування логістичної компанії

Кейс просування логістичної компанії

Результат: 150 звернень щомісяця за допомогою Google Ads.

Чому працюють з нами

Якісна комунікація

Виділений проектний менеджер прискорює комунікацію та надає максимально повні відповіді на питання клієнтів. Системно проводяться зустрічі з клієнтами.

Рахуємо економіку проекта

Приймаємо рішення на основі отриманих даних та чітко розуміємо чи окуповується діджитал реклама для бізнесу.

Прозора звітність

Рахуємо кількість лідів, ціну ліда і клієнтів. Перед початком роботи налаштовуємо аналітику та відстеження конверсій.

Питання по послузі реклама в Google Shopping

Що таке Google Merchant Center і що він дає?

Google Merchant Center – це безкоштовний інструмент від Google. Він дозволяє онлайн-магазинам та іншим продавцям створювати та керувати своїми товарними фідами. Це як віртуальний каталог, де ви детально описуєте свої товари: назви, ціни, описи, зображення тощо.

Основні функції Merchant Center:

  • Створення та управління фідом: Ви завантажуєте інформацію про свої товари у форматі, зрозумілому для Google.
  • Верифікація сайту: Ви підтверджуєте, що ви є власником сайту, де продаються ці товари.
  • Підключення до Google Ads: Ви можете створювати рекламні кампанії в Google Ads, використовуючи дані з Merchant Center.
  • Аналітика: Ви отримуєте детальну статистику про те, як користувачі взаємодіють з вашими оголошеннями.

Переваги використання Merchant Center:

  • Збільшення продажів: Якісні оголошення у Google Shopping можуть призвести до збільшення продажів. 
  • Збільшення видимості: Ваші товари стають більш помітними для потенційних клієнтів.
  • Збільшення трафіку на сайт: Більше людей дізнаються про ваш магазин і переходять на ваш сайт.

Детальніше про Google Merchant написано на нашому блозі.

Складнощі при налаштуванні реклами в Google Shopping (Google Merchant Center) та розблокування облікового запису

Розглянемо деякі з найпоширеніших проблем які призводять до блокування фіду, облікового запису чи об’яв, з якими стикаються компанії:

Відхилення товарів: часті відхилення товарів через невідповідність політикам можуть призвести до втрати трафіку.

Створення та оптимізація фіду даних:

Якість даних: відсутність детальної та точної інформації про товари (назви, ціни, описи, доступність) може призвести до відхилення фіду. Неправильні атрибути також можуть спричинити низьку якість оголошень.

Структура фіду: складність у створенні правильної структури фіду, відповідно до вимог Google, особливо для великих каталогів товарів.

Політики Google:

Постійні зміни в політиці: політики Google Shopping постійно оновлюються, що вимагає від бізнесів постійного моніторингу та адаптації.

Ми створили інструкцію – як бізнесу самостійно розблокувати обліковий запис Google Merchant Center. Детальніше в нашій статті.

Прокрутка до верху