Реклама СТО
Діджитал агенція Spilno Agency спеціалізується на просуванні сайтів СТО та Автосервісів в Україні
Відгуки та сертифікати
Кейси по СТО та Автосервісам
Кейс просування СТО та автосервісів
Результат: 250 лідів в місяць за допомогою Google Ads та Meta Ads.
Кейс пошуку співробітників на СТО за допомогою Meta Ads
Результат: зменшення ціни звернення за послугами компанії в 2 рази.
Кейс продажу шин на СТО за допомогою Facebook Ads та Instagram Ads
Результат: 90 звернень щомісяця за допомогою Meta Ads – реклама в Facebook та Instagram.
Більше кейсів та прикладів наших робіт – на нашому блозі Spilno Blog.
Реклама СТО в Google Ads
Реклама в Google Ads один з перших каналів маркетингу з якого рекомендуємо починати рекламу будь-якого СТО та Автосервісу.
Показ об’яв в пошуковій системі Google – це реклама по теплій аудиторії – тій яка вже шукає рішення. Ваша об’ява буде відображатися аудиторії, яка шукає в пошуковій системі Google запити “СТО”, “ремонт автомобілів”, “ремонт авто срочно”, тощо.
По нашому досвіду, такий тип реклами найбільш конверсійний, тому що користувачі знаходяться на етапі пошуку рішення.
Реклама СТО на Google Картах
Щоб ваш бізнес відображався на Google Картах, треба його додати в сервіс Google My Business. А щоб користувачі частіше бачили послуги вашого СТО – треба запустити рекламну кампанію в Google Картах.
В такому разі, всі користувачі, які шукають СТО чи Автосервіс, які знаходяться недалеко від вас, будуть бачити рекламу та маршрут проїзду до вашого сервісу.
SEO для СТО
Найголовніший “плюс” SEO просування – це найнижча ціна залучення лідів та клієнтів. До мінусу можна віднести – час до перших результатів.
SEO послуга, це логічне продовження розвитку реклами Google Ads. Якщо для вашого СТО, канал маркетингу Google Ads, дає результат – то і SEO буде працювати, тому що принцип роботи в них однаковий, але різні методики просування.
“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу з витрат маркетингового бюджету”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
Чому працюють з нами
Прозора робота
Перед початком роботи ми будуємо прозору звітність, де бізнес може бачити бізнес показники рекламної кампанії.
Аналітичний підхід
Ми приймаємо рішення на основі даних – як історичних, так і зібраних самостійно. Будь-які зміни повинні виконуватися на основі даних, а не заради змін.
Фокус на окупності
Будь яка рекламна кампанія повинна приносити ліди, клієнтів чи дохід.
Консультація маркетолога:
Консультація з маркетологом