Реклама в Google Shopping

Реклама в Гугл Шопінг від агенції Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету

google shopping and google merchant
Spilno Agency є сертифікованим партнером компанії Google

Відгуки та сертифікати

сертифікат google partners

Spilno Agency є партнером Google

Freelancehunt — простий та чесний фрилансFreelancehunt — простий та чесний фрилансFreelancehunt — простий та чесний фриланс

Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM

Відгуки про нас на платформі Clutch

Етапність налаштування та ведення реклами в Google Shopping

1. Налаштування Google Shopping кампаній:

  1. Створимо і налаштуємо обліковий запис Google Shopping (Merchant).
  2. Проаналізуємо та налаштуємо фід товарів. 
  3. З’єднаємо обліковий запис Google Shopping з Google Analytics 4. 
  4. З’єднаємо Google Shopping (Merchatn) з Google Ads. 
  5. Налаштуємо гугл шопінг кампанії та Perfomance Max кампанії. 
  6. Передамо клієнту вже рекламні кампанії.

2. Налаштування Google Analytics 4:

  1. Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
  2. Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
  3. Налаштування коду відстеження GA4.
  4. Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.

3. Ведення Google Shopping кампаній:

  1. Створимо, налаштуємо та відповідаємо за ефективність рекламної кампанії. 
  2. Чітко звітуємо по доходу за допомогою налаштування Ecommerce Google Analytics 4. 
  3. В випадках блокування чи інших проблем в обліковому записі – вирішуємо їх в рамках наших послуг. 

Сертифікати від Google Ads

Всі сертифікати спеціалістів можна переглянути по посиланню.

Кейси

Кейс просування СТО та автосервісів

Кейс просування СТО та автосервісів

Результат: 250 лідів в місяць за допомогою Google Ads та Meta Ads.

Кейс просування логістичної компанії

Кейс просування логістичної компанії

Результат: зменшення ціни звернення за послугами компанії в 2 рази.

Кейс просування бюро перекладів

Кейс просування бюро перекладів

Результат: 150 звернень щомісяця за допомогою Google Ads.

Більше кейсів та прикладів наших робіт – на нашому блозі Spilno Blog.

Наша відмінність від інших – це прозорість та окупності маркетингу

Перед початком роботи, ми завжди переконуємося що налаштували прозорі процеси, які допоможуть чітко розуміти результативність рекламної кампанії.

Наші дії сфокусовані на покращені клієнтських бізнес-показників: кількість замовлень та клієнтів, їх ціна, прибуток та дохід.

Наша відмінність від інших – це прозорість та окупності маркетингу
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу з витрат маркетингового бюджету”.

Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency

Чому працюють з нами

Прозора робота

Перед початком роботи ми будуємо прозору звітність, де бізнес може бачити бізнес показники рекламної кампанії.

Аналітичний підхід

Ми приймаємо рішення на основі даних – як історичних, так і зібраних самостійно. Будь-які зміни повинні виконуватися на основі даних, а не заради змін.

Фокус на окупності

Будь яка рекламна кампанія повинна приносити ліди, клієнтів чи дохід.

Питання по послузі реклама в Google Shopping

Що таке Google Merchant Center і що він дає?

Google Merchant Center – це безкоштовний інструмент від Google. Він дозволяє онлайн-магазинам та іншим продавцям створювати та керувати своїми товарними фідами. Це як віртуальний каталог, де ви детально описуєте свої товари: назви, ціни, описи, зображення тощо.

Основні функції Merchant Center:

  • Створення та управління фідом: Ви завантажуєте інформацію про свої товари у форматі, зрозумілому для Google.
  • Верифікація сайту: Ви підтверджуєте, що ви є власником сайту, де продаються ці товари.
  • Підключення до Google Ads: Ви можете створювати рекламні кампанії в Google Ads, використовуючи дані з Merchant Center.
  • Аналітика: Ви отримуєте детальну статистику про те, як користувачі взаємодіють з вашими оголошеннями.

Переваги використання Merchant Center:

  • Збільшення продажів: Якісні оголошення у Google Shopping можуть призвести до збільшення продажів. 
  • Збільшення видимості: Ваші товари стають більш помітними для потенційних клієнтів.
  • Збільшення трафіку на сайт: Більше людей дізнаються про ваш магазин і переходять на ваш сайт.

Детальніше про Google Merchant написано на нашому блозі.

Складнощі при налаштуванні реклами в Google Shopping (Google Merchant Center) та розблокування облікового запису

Розглянемо деякі з найпоширеніших проблем які призводять до блокування фіду, облікового запису чи об’яв, з якими стикаються компанії:

Відхилення товарів: часті відхилення товарів через невідповідність політикам можуть призвести до втрати трафіку.

Створення та оптимізація фіду даних:

Якість даних: відсутність детальної та точної інформації про товари (назви, ціни, описи, доступність) може призвести до відхилення фіду. Неправильні атрибути також можуть спричинити низьку якість оголошень.

Структура фіду: складність у створенні правильної структури фіду, відповідно до вимог Google, особливо для великих каталогів товарів.

Політики Google:

Постійні зміни в політиці: політики Google Shopping постійно оновлюються, що вимагає від бізнесів постійного моніторингу та адаптації.

Ми створили інструкцію – як бізнесу самостійно розблокувати обліковий запис Google Merchant Center. Детальніше в нашій статті.

Прокрутка до верху