Реклама в Google Shopping
Реклама в Гугл Шопінг від агенції Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету
Відгуки та сертифікати
Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про нас на платформі Clutch
Етапність налаштування та ведення реклами в Google Shopping
1. Налаштування Google Shopping кампаній:
- Створимо і налаштуємо обліковий запис Google Shopping (Merchant).
- Проаналізуємо та налаштуємо фід товарів.
- З’єднаємо обліковий запис Google Shopping з Google Analytics 4.
- З’єднаємо Google Shopping (Merchatn) з Google Ads.
- Налаштуємо гугл шопінг кампанії та Perfomance Max кампанії.
- Передамо клієнту вже рекламні кампанії.
2. Налаштування Google Analytics 4:
- Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
- Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
- Налаштування коду відстеження GA4.
- Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.
3. Ведення Google Shopping кампаній:
- Створимо, налаштуємо та відповідаємо за ефективність рекламної кампанії.
- Чітко звітуємо по доходу за допомогою налаштування Ecommerce Google Analytics 4.
- В випадках блокування чи інших проблем в обліковому записі – вирішуємо їх в рамках наших послуг.
Сертифікати від Google Ads
Всі сертифікати спеціалістів можна переглянути по посиланню.
Кейси
Кейс просування СТО та автосервісів
Результат: 250 лідів в місяць за допомогою Google Ads та Meta Ads.
Кейс просування логістичної компанії
Результат: зменшення ціни звернення за послугами компанії в 2 рази.
Більше кейсів та прикладів наших робіт – на нашому блозі Spilno Blog.
Наша відмінність від інших – це прозорість та окупності маркетингу
Перед початком роботи, ми завжди переконуємося що налаштували прозорі процеси, які допоможуть чітко розуміти результативність рекламної кампанії.
Наші дії сфокусовані на покращені клієнтських бізнес-показників: кількість замовлень та клієнтів, їх ціна, прибуток та дохід.
“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу з витрат маркетингового бюджету”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
Чому працюють з нами
Прозора робота
Перед початком роботи ми будуємо прозору звітність, де бізнес може бачити бізнес показники рекламної кампанії.
Аналітичний підхід
Ми приймаємо рішення на основі даних – як історичних, так і зібраних самостійно. Будь-які зміни повинні виконуватися на основі даних, а не заради змін.
Фокус на окупності
Будь яка рекламна кампанія повинна приносити ліди, клієнтів чи дохід.
Консультація маркетолога:
Консультація з маркетологом
Питання по послузі реклама в Google Shopping
Що таке Google Merchant Center і що він дає?
Google Merchant Center – це безкоштовний інструмент від Google. Він дозволяє онлайн-магазинам та іншим продавцям створювати та керувати своїми товарними фідами. Це як віртуальний каталог, де ви детально описуєте свої товари: назви, ціни, описи, зображення тощо.
Основні функції Merchant Center:
- Створення та управління фідом: Ви завантажуєте інформацію про свої товари у форматі, зрозумілому для Google.
- Верифікація сайту: Ви підтверджуєте, що ви є власником сайту, де продаються ці товари.
- Підключення до Google Ads: Ви можете створювати рекламні кампанії в Google Ads, використовуючи дані з Merchant Center.
- Аналітика: Ви отримуєте детальну статистику про те, як користувачі взаємодіють з вашими оголошеннями.
Переваги використання Merchant Center:
- Збільшення продажів: Якісні оголошення у Google Shopping можуть призвести до збільшення продажів.
- Збільшення видимості: Ваші товари стають більш помітними для потенційних клієнтів.
- Збільшення трафіку на сайт: Більше людей дізнаються про ваш магазин і переходять на ваш сайт.
Детальніше про Google Merchant написано на нашому блозі.
Складнощі при налаштуванні реклами в Google Shopping (Google Merchant Center) та розблокування облікового запису
Розглянемо деякі з найпоширеніших проблем які призводять до блокування фіду, облікового запису чи об’яв, з якими стикаються компанії:
Відхилення товарів: часті відхилення товарів через невідповідність політикам можуть призвести до втрати трафіку.
Створення та оптимізація фіду даних:
Якість даних: відсутність детальної та точної інформації про товари (назви, ціни, описи, доступність) може призвести до відхилення фіду. Неправильні атрибути також можуть спричинити низьку якість оголошень.
Структура фіду: складність у створенні правильної структури фіду, відповідно до вимог Google, особливо для великих каталогів товарів.
Політики Google:
Постійні зміни в політиці: політики Google Shopping постійно оновлюються, що вимагає від бізнесів постійного моніторингу та адаптації.
Ми створили інструкцію – як бізнесу самостійно розблокувати обліковий запис Google Merchant Center. Детальніше в нашій статті.