Реклама в Тік-Ток
Реклама в Tiк-Ток від ROI орієнтованої агенції Spilno Agency. Діджитал агенція Spilno Agency вміє чітко вимірувати результати роботи рекламних кампаній і оцінювати їх окупність.

Реклама в Тік-Ток від Spilno Agency
Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch



Наші клієнти







“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
Чим ROI орієнтована діджитал агенція відрізняється від інших агенцій діджитал маркетингу?
Як перевірити – ваш підрядник ROI орієнтована рекламна агенція чи ні?
ROI орієнтована діджитал агенція дає відповіді
- Скількі лідів і по якій ціні було залучено в минулому місяці.
- Скількі лідів стали клієнтами.
- Який дохід принесли вам клієнти.
- Які ROI, ROMI показники у вашій рекламній кампанії, чи наскільки дохід перевищив витрати.
Чому працюють з нами
Якісна комунікація
Виділений проектний менеджер прискорює комунікацію та надає максимально повні відповіді на питання клієнтів. Системно проводяться зустрічі з клієнтами.
Рахуємо економіку проекта
Приймаємо рішення на основі отриманих даних та чітко розуміємо чи окуповується діджитал реклама для бізнесу.
Прозора звітність
Рахуємо кількість лідів, ціну ліда і клієнтів. Перед початком роботи налаштовуємо аналітику та відстеження конверсій.
1. | Витрати на рекламу | 30 276 грн. |
2. | Кількість лідів | 92 |
3. | Ціна 1 ліда | 329 грн. |
4. | Кількість клієнтів | 29 |
5. | Ціна 1 клієнта | 1 044 грн. |
6. | Середній дохід з клієнтіа | 6 500 грн. |
7. | Дохід з рекламної кампанії | 188 500 грн. |
8. | Маржинальність | 35% |
9. | “Прибуток” | 65 975 грн. |
10. | ROMI | 218% |
Наша діджитал агенція будує воронку продажів до того рівня, до якого можна відслідкувати результати рекламної кампанії. Найчастіше, це 3-5 рівень для бізнесу корпоративних послуг. Для інтернет магазинів це 6-7 рівень. Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
В будь-якому разі, бізнесу потрібно рахувати економіку вашого рекламного каналу, щоб чітко розуміти, чи окуповуються інвестиції в маркетинг.
Консультація маркетолога:

Консультація з маркетологом
Питання з приводу реклами в Тік-Ток
Які інструменти є в рекламі в тікток?
В рекламі в тік-ток доступні наступні інструменти:
1. In-Feed Ads (реклама в стрічці). З’являється між звичайними відео в стрічці For You. Можна додати CTA: “Дізнатися більше”, “Перейти на сайт”, “Купити зараз”. Підходить для перформанс-реклами (ліди, продажі, трафік).
2. Spark Ads. Реклама з уже опублікованого контенту. Дає ефект довіри та “нативності”. Просування реальних публікацій з акаунтів бренду чи інших користувачів. Зберігаються всі взаємодії, відео виглядає як органічне.
3. TopView. Реклама, яка показується одразу після відкриття TikTok (перші 3-5 секунд). Масове охоплення, ідеально для впізнаваності бренду. Дорогий формат, часто використовується великими брендами.
4. Brand Takeover. Повноекранна реклама одразу при запуску додатку. Може містити зображення, гіф або відео до 5 секунд. Обмежена конкуренція: один бренд – один день. Дуже висока вартість.
5. Branded Hashtag Challenge. Заклик до користувачів створити контент під певний хештег. TikTok просуває челендж через банери, промо в стрічці та розділ “Discover”. Вірусний ефект, але потрібен великий бюджет.
6. Branded Effects. Фірмові AR-фільтри, маски, 3D-об’єкти. Користувачі взаємодіють із брендом через розвагу. Працює на залучення й підвищення впізнаваності.
7. TikTok Shop. Цей інструмент створений спеціально для інтернет-магазинів, але нажаль для українського бізнесу поки що недосутпний.