Реклама в LinkedIn
Реклама в LinkedIn Ads від Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету
Відгуки та сертифікати
Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про нас на платформі Clutch
Кейси
Кейс просування СТО та автосервісів
Результат: 250 лідів в місяць за допомогою Google Ads та Meta Ads.
Кейс просування логістичної компанії
Результат: зменшення ціни звернення за послугами компанії в 2 рази.
Кейс просування бюро перекладів
Результат: 150 звернень щомісяця за допомогою Google Ads.
Більше кейсів та прикладів наших робіт – на нашому блозі Spilno Blog.
“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу з витрат маркетингового бюджету”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
Наша відмінність від інших – це прозорість та окупності маркетингу
Перед початком роботи, ми завжди переконуємося що налаштували прозорі процеси, які допоможуть чітко розуміти результативність рекламної кампанії.
Наші дії сфокусовані на покращені клієнтських бізнес-показників: кількість замовлень та клієнтів, їх ціна, прибуток та дохід.
Консультація маркетолога:
Консультація з маркетологом
Поширені питання про рекламу в LinkedIn
Для якого бізнесу найкраще підходить реклама в LinkedIn Ads?
Лінкедін найкраще підходить для просування B2B бізнесу. Таких бізнесів як: логістичні компанії, SaaS продукти, сервісні B2B компанії, тощо.
В чому відмінність рекламу в LinkedIn від інших соціальних мереж?
LinkedIn пропонує детальний таргетинг за посадами, компаніями, інтересами та іншими параметрами, що дозволяє досягти саме тих людей, які можуть бути зацікавлені у вашому продукті або послузі. В Linkedin фокус зроблений саме на професійній діяльності людини, тому ви легко можете таргетувати рекламу саме на користувачів потрібної вам посади.
Яка вартість реклами в LinkedIn Ads?
Реклама в LinkedIn Ads формується на основі аукціону. Оплата стягується за кліки по рекламній об’яві. Ціна кліка напряму залежить від конкуренції, вашої ставки та аудиторії на яку ви таргетуєтесь. Тому наперед ціну переходу сказати не можливо, але можна спрогнозувати ціну перехода – для цього оставте заявку на сторінці агенції Spilno Agency.