Реклама в LinkedIn
Реклама в LinkedIn Ads від Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету

Діджитал агенція Spilno Agency є партнером Google
Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch
Чим ROI орієнтована діджитал агенція відрізняється від інших агенцій?
1. Формує ціль просування
Всі дії діджитал агенції узгоджені з ціллю просування.
2. Будує воронку продажів
Перед початком роботи, агенція з діджитал маркетингу налаштовує прозоре відстеження результату рекламних кампаній.
3. Рахує лідів та клієнтів
Рекламна агенція прозоро та чітко фіксує – скільки лідів та клієнтів залучає рекламна кампанія.
4. Рахує дохід та прибуток
ROI орієнтована діджитал агенція, чітко знає скільки витратили за отримали доходу з рекламної кампанії.
5. Рахує показники ROI та ROMI
Рахує покзники які чітко вказують на окупність рекламної кампанії в будь якому сервісі.

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
1. | Витрати на рекламу | 30 276 грн. |
2. | Кількість лідів | 92 |
3. | Ціна 1 ліда | 329 грн. |
4. | Кількість клієнтів | 29 |
5. | Ціна 1 клієнта | 1 044 грн. |
6. | Середній дохід з клієнтіа | 6 500 грн. |
7. | Дохід з рекламної кампанії | 188 500 грн. |
8. | Маржинальність | 35% |
9. | “Прибуток” | 65 975 грн. |
10. | ROMI | 218% |
Наша діджитал агенція будує воронку продажів до того рівня, до якого можна відслідкувати результати рекламної кампанії. Найчастіше, це 3-5 рівень для бізнесу корпоративних послуг. Для інтернет магазинів це 6-7 рівень. Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
В будь-якому разі, бізнесу потрібно рахувати економіку вашого рекламного каналу, щоб чітко розуміти, чи окуповуються інвестиції в маркетинг.



Консультація маркетолога:

Консультація з маркетологом
Поширені питання про рекламу в LinkedIn
Для якого бізнесу найкраще підходить реклама в LinkedIn Ads?
Лінкедін найкраще підходить для просування B2B бізнесу. Таких бізнесів як: логістичні компанії, SaaS продукти, сервісні B2B компанії, тощо.
В чому відмінність рекламу в LinkedIn від інших соціальних мереж?
LinkedIn пропонує детальний таргетинг за посадами, компаніями, інтересами та іншими параметрами, що дозволяє досягти саме тих людей, які можуть бути зацікавлені у вашому продукті або послузі. В Linkedin фокус зроблений саме на професійній діяльності людини, тому ви легко можете таргетувати рекламу саме на користувачів потрібної вам посади.
Яка вартість реклами в LinkedIn Ads?
Реклама в LinkedIn Ads формується на основі аукціону. Оплата стягується за кліки по рекламній об’яві. Ціна кліка напряму залежить від конкуренції, вашої ставки та аудиторії на яку ви таргетуєтесь. Тому наперед ціну переходу сказати не можливо, але можна спрогнозувати ціну перехода – для цього оставте заявку на сторінці агенції Spilno Agency.