Просування СТО та автосервісів
ROI орієнтована агенція Spilno Agency спеціалізується на комплексній рекламі СТО та Автосервісів в Україні

Найпоширеніші питання з приводу реклами СТО та Автосервісів
Які дії потрібно зробити перед початком реклами СТО та Автосервису
Перше що потрібно зробити – налаштувати відстеження дзвінків, тому що велика кількість звернень в галузі продвижение автосервисов йде через телефоні дзвінки. Якщо не налаштувати кол-трекінг, в такому разі ви просто не зможете чітко розуміти, чи працює для вас реклама.
З чого яких інструментів краще почати рекламу СТО
Якщо ціль – швидко перевірити скільки коштує ціна залучення одного ліда, то найкраще підійде реклама в Google Ads та реклама TikTok Ads. Ці інструменти перевірені і вони добре працюють в цій галузі.
Якщо ціль – отримати найдешевших лідів і ви готові в це інвестувати 6-9 місяців, то в такому разі вам краще звернути увагу на SEO просування сайту.
Кейси просування атосервісів та СТО





Наші клієнти серед СТО та автосервісів













Реклама СТО в Google Ads
Реклама в Google Ads один з перших каналів маркетингу з якого рекомендуємо починати рекламу будь-якого СТО та Автосервісу.
Показ об’яв в пошуковій системі Google – це реклама по теплій аудиторії – тій яка вже шукає рішення. Ваша об’ява буде відображатися аудиторії, яка шукає в пошуковій системі Google запити “СТО”, “ремонт автомобілів”, “ремонт авто срочно”, тощо.
По нашому досвіду, такий тип реклами найбільш конверсійний, тому що користувачі знаходяться на етапі пошуку рішення.
Реклама Автосервісів на Google Картах
Щоб ваш бізнес відображався на Google Картах, треба його додати в сервіс Google My Business. А щоб користувачі частіше бачили послуги вашого СТО – треба запустити рекламну кампанію в Google Картах.
В такому разі, всі користувачі, які шукають СТО чи Автосервіс, які знаходяться недалеко від вас, будуть бачити рекламу та маршрут проїзду до вашого сервісу.


Реклама СТО та Автосервісів в TikTok
Найкраща стратегія просування СТО та Автосервісу в TikTok Ads це просування за допомогою лід форм. Такий спосіб просування дозволяє чітко відстежувати результат, так як користувачі не переходять на ваш сайт, а одразу залишають номер телефону для зв’язку.
По цьому телефону легко перевірити якість ліда та прослідкувати конверсію ліда в клієнта.
Також, треба відзначити, що для такого варіанту просування не потрібен сайт та складне налаштування сайту для відстеження дзвінків.
SEO просування сайту автосервісу
Найголовніший “плюс” SEO просування – це найнижча ціна залучення лідів та клієнтів. До мінусу можна віднести – час до перших результатів.
SEO послуга, це логічне продовження розвитку реклами Google Ads. Якщо для вашого СТО, канал маркетингу Google Ads, дає результат – то і SEO буде працювати, тому що принцип роботи в них однаковий, але різні методики просування.


“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
Діджитал агенція Spilno Agency є партнером Google
Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch
Кейси по СТО та Автосервісам

Кейс просування СТО та автосервісів
Результат: 250 лідів в місяць за допомогою Google Ads та Meta Ads.

Кейс пошуку співробітників на СТО за допомогою Meta Ads
Результат: зменшення ціни звернення за послугами компанії в 2 рази.

Кейс продажу шин на СТО за допомогою Facebook Ads та Instagram Ads
Результат: 90 звернень щомісяця за допомогою Meta Ads – реклама в Facebook та Instagram.
Більше кейсів та прикладів наших робіт – на нашому блозі Spilno Blog.
Чому працюють з нами
Якісна комунікація
Виділений проектний менеджер прискорює комунікацію та надає максимально повні відповіді на питання клієнтів. Системно проводяться зустрічі з клієнтами.
Рахуємо економіку проекта
Приймаємо рішення на основі отриманих даних та чітко розуміємо чи окуповується діджитал реклама для бізнесу.
Прозора звітність
Рахуємо кількість лідів, ціну ліда і клієнтів. Перед початком роботи налаштовуємо аналітику та відстеження конверсій.
Консультація маркетолога:

Консультація з маркетологом

