Реклама в Facebook

Реклама в Фейсбук від агенції Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету.

просування фейсбук

Spilno Agency має великий досвід в просуванні бізнесу в Facebook

Відгуки та сертифікати

Our commitment to quality and exceptional customer service sets us apart from the competition.

сертифікат google partners

Діджитал агенція Spilno Agency є партнером Google

Freelancehunt — простий та чесний фрилансFreelancehunt — простий та чесний фрилансFreelancehunt — простий та чесний фриланс

Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM

Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch

План налаштування та ведення реклами в Facebook

1. Налаштування Google Analytics 4:

  1. Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
  2. Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
  3. Налаштування коду відстеження GA4.
  4. Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.

*налаштування GA4 виконується у випадку залучення трафіку на сайт.

2. Налаштвання реклами в фейсбук:

  1. Налаштовуємо цілі реклами: продажі, ліди, трафік тощо.
  2. Створюємо аудиторію: вік, інтереси, поведінка.
  3. Обираємо формат креативів: картинки, відео, карусель.
  4. Завантажуємо та створюємо креативи.
  5. Налаштовуємо бюджет.
  6. Обираємо таргетинг: геолокація, пристрої.
  7. Налаштовуємо мережі розміщення: Facebook, Instagram.
  8. Запускаємо кампанію.

3. Оптимізіємо рекламу Facebook:

  1. Збираємо статистику кампанії.
  2. Перерозподіляємо бюджет.
  3. Оновлюємо графічні креативи.
  4. Створюємо нові текстові креативи.
  5. Додаємо нові аудиторії та відключаємо не працюючі.
  6. Оновлюємо список ремаркетингу.
  7. Проводимо a/b тестування.
  8. Звітуємо.

1. Формує ціль просування

Всі дії діджитал агенції узгоджені з ціллю просування.

2. Будує воронку продажів

Перед початком роботи, агенція з діджитал маркетингу налаштовує прозоре відстеження результату рекламних кампаній.

3. Рахує лідів та клієнтів

Рекламна агенція прозоро та чітко фіксує – скільки лідів та клієнтів залучає рекламна кампанія.

4. Рахує дохід та прибуток

ROI орієнтована діджитал агенція, чітко знає скільки витратили за отримали доходу з рекламної кампанії.

Як перевірити – ваш підрядник ROI орієнтована рекламна агенція чи ні?

ROI орієнтована діджитал агенція дає відповіді

  1. Скількі лідів і по якій ціні було залучено в минулому місяці.
  2. Скількі лідів стали клієнтами.
  3. Який дохід принесли вам клієнти.
  4. Які ROI, ROMI показники у вашій рекламній кампанії, чи наскільки дохід перевищив витрати.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.

Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency

Наші процеси

Як ми звітуємо перед клієнтами

1.Витрати на рекламу30 276 грн.
2.Кількість лідів92
3.Ціна 1 ліда329 грн.
4.Кількість клієнтів29
5.Ціна 1 клієнта1 044 грн.
6.Середній дохід з клієнтіа6 500 грн.
7.Дохід з рекламної кампанії188 500 грн.
8.Маржинальність35%
9.“Прибуток”65 975 грн.
10.ROMI218%
Приклад звітності від діджитал агенції Spilno Agency для каналів платного трафіка.

Наша діджитал агенція будує воронку продажів до того рівня, до якого можна відслідкувати результати рекламної кампанії. Найчастіше, це 3-5 рівень для бізнесу корпоративних послуг. Для інтернет магазинів це 6-7 рівень. Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.

Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.

В будь-якому разі, бізнесу потрібно рахувати економіку вашого рекламного каналу, щоб чітко розуміти, чи окуповуються інвестиції в маркетинг.

Детальніше >

Наш досвід

Кейси діджитал агенції

Кейс просування СТО та автосервісів

Кейс просування СТО та автосервісів

Результат: 250 лідів в місяць за допомогою Google Ads та Meta Ads.

Кейс просування бюро перекладів

Кейс просування бюро перекладів

Результат: зменшення ціни звернення за послугами компанії в 2 рази.

Кейс просування логістичної компанії

Кейс просування логістичної компанії

Результат: 150 звернень щомісяця за допомогою Google Ads.

Чому працюють з нами

Якісна комунікація

Виділений проектний менеджер прискорює комунікацію та надає максимально повні відповіді на питання клієнтів. Системно проводяться зустрічі з клієнтами.

Рахуємо економіку проекта

Приймаємо рішення на основі отриманих даних та чітко розуміємо чи окуповується діджитал реклама для бізнесу.

Прозора звітність

Рахуємо кількість лідів, ціну ліда і клієнтів. Перед початком роботи налаштовуємо аналітику та відстеження конверсій.

Поширені питання про рекламу в Фейсбуці

Для яких галузей найкраще підходить реклама в Facebook?

Реклама в Фейсбук підходить для багатьох бізнесів. Часто такий вид реклами використовують салони краси, фітнес-клуби, масажні кабінети. Також магазини одягу, взуття, аксесуарів та інші можуть використовувати рекламу ефективно.

Який необхідно мати бюджет щоб запустити рекламу в фейсбук?

Ціна реклами в Facebook формується по аукціону, тому сказати наперед, яка буде ціна реклами сказати – не можна. Але агенція може вас проконсультувати. Вона може сказати, який бюджет використовують ваші конкуренти. Або який потрібен бюджет, щоб залучити потрібну вам кількість клієнтів. Краще відштовхуватися від цих показників. 

Як відслідковувати ефективність реклами в соціальних мережах та фейсбук? 

Все залежить від того, які інструменти реклами ви будете використовувати. Якщо ви будете спрямовувати користувачів на свій сайт, спочатку підготуйте його до відстеження користувачів та замовлень. Це можна налаштувати за допомогою Google Analytics 4 чи Ecommerce Google Analytics 4. Ми писали про це статтю на сайті нашому блозі. 

Якщо ви запускаєте рекламу на бізнес-сторінку в Facebook, то дуже важливо налаштувати правильну роботу з лідами. Вони “падають” в обліковий запис. Це можна зробити за допомогою воронки лідів. Цей функціонал Facebook надається саме для відслідковування ефективності рекламних кампаній. Такі кампанії ведуть трафік не на сайт бізнесу, а на бізнес-сторінку компанії в Facebook.

Якщо я запускаю рекламу вперше, чи мені підійде саме фейсбук реклама? 

Якщо ви ніколи не користувалися сервісами залучення клієнтів, то ми рекомендуємо вам починати з пошукової Google Ads реклами. Користувачі в пошуку Google знаходяться на крок ближче до замовлення послуги чи покупки товару. Зазвичай, але не завжди реклама в Google Ads працює краще ніж в Facebook. 

Прокрутка до верху