Реклама в Google Shopping
Реклама в Гугл Шопінг від агенції Spilno Agency – це прозорість та фокус на окупності маркетингового бюджету

Діджитал агенція Spilno Agency є партнером Google
Рекламна агенція Spilno Agency входить в top100 підрядників Freelancehunt по послугам Google Ads, лідген, таргетована реклама та SMM
Відгуки про діджитал агентство на платформі Clutch
Етапність налаштування та ведення реклами в Google Shopping
1. Налаштування Google Shopping кампаній:
- Створимо і налаштуємо обліковий запис Google Shopping (Merchant).
- Проаналізуємо та налаштуємо фід товарів.
- З’єднаємо обліковий запис Google Shopping з Google Analytics 4.
- З’єднаємо Google Shopping (Merchatn) з Google Ads.
- Налаштуємо гугл шопінг кампанії та Perfomance Max кампанії.
- Передамо клієнту вже рекламні кампанії.
2. Налаштування Google Analytics 4:
- Встановлення коду Google Tag Manager (далі GTM).
- Інтеграція коду Google Analytics 4 (далі GA4).
- Налаштування коду відстеження GA4.
- Налаштування відстеження конверсій за допомогою Google Tag Manager та передача даних про конверсії в GA4.
3. Ведення Google Shopping кампаній:
- Створимо, налаштуємо та відповідаємо за ефективність рекламної кампанії.
- Чітко звітуємо по доходу за допомогою налаштування Ecommerce Google Analytics 4.
- В випадках блокування чи інших проблем в обліковому записі – вирішуємо їх в рамках наших послуг.
Сертифікати від Google Ads





Всі сертифікати спеціалістів можна переглянути по посиланню.
Чим ROI орієнтована діджитал агенція відрізняється від інших агенцій?
1. Формує ціль просування
Всі дії діджитал агенції узгоджені з ціллю просування.
2. Будує воронку продажів
Перед початком роботи, агенція з діджитал маркетингу налаштовує прозоре відстеження результату рекламних кампаній.
3. Рахує лідів та клієнтів
Рекламна агенція прозоро та чітко фіксує – скільки лідів та клієнтів залучає рекламна кампанія.
4. Рахує дохід та прибуток
ROI орієнтована діджитал агенція, чітко знає скільки витратили за отримали доходу з рекламної кампанії.
5. Рахує показники ROI та ROMI
Рахує покзники які чітко вказують на окупність рекламної кампанії в будь якому сервісі.

“Мета нашої спільної роботи – отримання максимального прибутку для бізнесу та побудова прозорого відділу маркетингу”.
Валерій Красько, засновник агенції діджитал маркетингу Spilno Agency
1. | Витрати на рекламу | 30 276 грн. |
2. | Кількість лідів | 92 |
3. | Ціна 1 ліда | 329 грн. |
4. | Кількість клієнтів | 29 |
5. | Ціна 1 клієнта | 1 044 грн. |
6. | Середній дохід з клієнтіа | 6 500 грн. |
7. | Дохід з рекламної кампанії | 188 500 грн. |
8. | Маржинальність | 35% |
9. | “Прибуток” | 65 975 грн. |
10. | ROMI | 218% |
Наша діджитал агенція будує воронку продажів до того рівня, до якого можна відслідкувати результати рекламної кампанії. Найчастіше, це 3-5 рівень для бізнесу корпоративних послуг. Для інтернет магазинів це 6-7 рівень. Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
Якщо ви хочете рахувати всі 10 рівнів воронки, то ми можемо в цьому вам допомогти.
В будь-якому разі, бізнесу потрібно рахувати економіку вашого рекламного каналу, щоб чітко розуміти, чи окуповуються інвестиції в маркетинг.



Чому працюють з нами
Якісна комунікація
Виділений проектний менеджер прискорює комунікацію та надає максимально повні відповіді на питання клієнтів. Системно проводяться зустрічі з клієнтами.
Рахуємо економіку проекта
Приймаємо рішення на основі отриманих даних та чітко розуміємо чи окуповується діджитал реклама для бізнесу.
Прозора звітність
Рахуємо кількість лідів, ціну ліда і клієнтів. Перед початком роботи налаштовуємо аналітику та відстеження конверсій.
Консультація маркетолога:

Консультація з маркетологом
Питання по послузі реклама в Google Shopping
Що таке Google Merchant Center і що він дає?
Google Merchant Center – це безкоштовний інструмент від Google. Він дозволяє онлайн-магазинам та іншим продавцям створювати та керувати своїми товарними фідами. Це як віртуальний каталог, де ви детально описуєте свої товари: назви, ціни, описи, зображення тощо.
Основні функції Merchant Center:
- Створення та управління фідом: Ви завантажуєте інформацію про свої товари у форматі, зрозумілому для Google.
- Верифікація сайту: Ви підтверджуєте, що ви є власником сайту, де продаються ці товари.
- Підключення до Google Ads: Ви можете створювати рекламні кампанії в Google Ads, використовуючи дані з Merchant Center.
- Аналітика: Ви отримуєте детальну статистику про те, як користувачі взаємодіють з вашими оголошеннями.
Переваги використання Merchant Center:
- Збільшення продажів: Якісні оголошення у Google Shopping можуть призвести до збільшення продажів.
- Збільшення видимості: Ваші товари стають більш помітними для потенційних клієнтів.
- Збільшення трафіку на сайт: Більше людей дізнаються про ваш магазин і переходять на ваш сайт.
Детальніше про Google Merchant написано на нашому блозі.
Складнощі при налаштуванні реклами в Google Shopping (Google Merchant Center) та розблокування облікового запису
Розглянемо деякі з найпоширеніших проблем які призводять до блокування фіду, облікового запису чи об’яв, з якими стикаються компанії:
Відхилення товарів: часті відхилення товарів через невідповідність політикам можуть призвести до втрати трафіку.
Створення та оптимізація фіду даних:
Якість даних: відсутність детальної та точної інформації про товари (назви, ціни, описи, доступність) може призвести до відхилення фіду. Неправильні атрибути також можуть спричинити низьку якість оголошень.
Структура фіду: складність у створенні правильної структури фіду, відповідно до вимог Google, особливо для великих каталогів товарів.
Політики Google:
Постійні зміни в політиці: політики Google Shopping постійно оновлюються, що вимагає від бізнесів постійного моніторингу та адаптації.
Ми створили інструкцію – як бізнесу самостійно розблокувати обліковий запис Google Merchant Center. Детальніше в нашій статті.